بازدید 8426
۱

نجات دو جوان از رودخانه سقز توسط نجاتگران هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با تلاش نجاتگران تیم سیلاب امداد و نجات شهرستان سقز دو جوان از آب های خروشان سفید رود نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 05 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی هلال احمر کردستان، مهدی خوش قدم اظهار کرد: طی تماس مردم و آتش نشانی به جمعیت هلال احمر شهرستان سقز، در خصوص احتمال غرق شدگی دو جوان در رودخانه سفید رود سقز، نجاتگران تیم سیلاب هلال احمر و نجاتگران پایگاه امداد و نجات صاحب این شهرستان به محل اعزام شدند.

خوش قدم بیان داشت: طی عملیات ۲ ساعته و با تلاش نیروهای امدادی هلال‌احمر، دو جوان حدوداً ۳۳ و ۳۵ ساله از آب‌های خروشان سفید رود سقز نجات یافتند.

وی افزود: همزمان با انجام عملیات نجات با عوامل اورژانس نیز هماهنگی شد و پس از خارج کردن دو جوان از رودخانه، جهت انجام اقدامات درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: متأسفانه مردم بدون اینکه از مهارت کافی برای شنا کردن برخوردار باشند، برای شنا کردن وارد رودخانه‌ها شده و به دلیل فشار آب زیاد، دچار غرق شدگی می‌شوند.

خوش قدم خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم به هیچ عنوان وارد رودخانه و آب‌های خروشان نشوند و به ظاهر آرام آب توجه نکنند که شاهد اینچنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سفيدرود در سقز ؟!!!! تاجايي كه ميدانم سقز يه رودخانه داره به اسم سقزچاي
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار