بازدید 13388
۱

برانکو: گروه ایران بسیار دشوار است!

هرگروهی بسیار سخت است و مخصوصا گروه ایران خیلی دشوار است. بازی‌های سختی در پیش است ولی این جام جهانی است و همه تیم‌ها بسیار قوی هستند.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 02 April 2022

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق ایران در جام جهانی 2006 آلمان و سرمربی حال حاضر عمان که هنوز مورد علاقه و توجه هواداران فوتبال در ایران قرار دارد چند جمله‌ای در خصوص گروه ایران در جام جهانی قطر و عملکرد اسکوچیچ صحبت کرد.

در مورد قرعه ایران صحبت کنید؛ این گروه دشوار است؟
هرگروهی بسیار سخت است و مخصوصا گروه ایران خیلی دشوار است. بازی‌های سختی در پیش است ولی این جام جهانی است و همه تیم‌ها بسیار قوی هستند.

می‌دانید گروه ایران بسیار سیاسی است؟!
در مورد سیاست حرف نمی‌زنیم و فوتبال یک ورزش است و همین!

در مورد دوست‌تان آقای اسکوچیچ چه نظری دارید؟ او یک‌سری مشکلات مثل شما قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ داشته است.
 اسکوچیچ کار فوق‌العاده‌ای کرده و مشکلات را حل کرده است چون قبلا در زمان ویلموتس، تیم ملی در حال سقوط بود و بازیکنان با اسکوچیچ عالی بودند و فقط یک بازی را باختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حال كه اين همه جايزه برأى تيّم ها در نظر مى گيرد، پسنديده بود در هر كشور انتخاب شده در جام جهانى هم پانصد تا هزار جايزه برأى شهروندانش زير نظر مستقيم فيفا جايزه بدون تبعيض رانت در نظر گرفته مى شد،و به قيد قرعه پرداخت مى شد ،تا مردم كشورهاى انتخاب شده هم سهمى داشته باشند،
براى قرعه كشى هم هر شهروند در سايت به خصوصى كه فيفا إعلام مى كرد اسم نويسى مى كردن ، كه تقلب رانت هم منتفى شود، كه معمولا در كشورهاى آسيايي تقلب و رانت بيداد مى كند،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی