بازدید 9264

دستور رئیسی برای بررسی حواشی رخ داده بازی با لبنان

رئیس جمهور به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان را بطور دقیق مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 30 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیات دولت و پس از ارائه گزارشی مبنی بر حواشی پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس، به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده را بطور دقیق مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار بگیرد.

بر این اساس، وزیر کشور ماموریت یافته تا فرآیند فروش بلیط،‌ عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در رعایت سقف مجاز حضور تماشاچیان در ورزشگاه و نیز تضییع حقوق شهروندانی که برای تماشای این مسابقه بلیط تهیه کرده بودند را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه نماید.

تیم ملی فوتبال ایران دیروز (سه شنبه) در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که جنبه تشریفاتی هم داشت به مصاف لبنان رفت و در یک بازی آسان موفق شد این تیم را با ۲ گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش شکست دهد.

در این مسابقه، از ورود زنان تماشاگر به ورزشگاه خودداری شد و همزمان به سمت تعدادی از زنان تماشاگر که تلاش می کردند وارد ورزشگاه شوند گاز فلفل اسپری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی