بازدید 11830

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش ۵۰ درصدی تردد‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مقایسه با سال گذشته تصادفات ۷ درصد و همچنین آمار جان‌باختگان تصادفات ۲۲ درصد کاهش داشته است. از فردا تمرکز پلیس بر مدیریت بار بازگشت سفر‌ها قرار دارد؛ بنابراین، دوباره به هموطنان توصیه می‌کنم برنامه‌ای برای سفر تدارک نبینند.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 29 March 2022
تابناک اجتماعینوروز ۱۴۰۱ در حالی به روزهای پایانی نزدیک می‌شود که بعد از دو سال کرونایی، شمار زیادی از هموطنان‌مان به جاده زده‌ و هنوز پا در راه بازگشت نگذاشته‌اند؛ مسافرانی که اطلاع از وضعیت آب و هوا و ترافیک راه‌ها، چراغ راه ایشان خواهد بود.

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله دو سال پس از شیوع ویروس در کشورمان و همه گیری بیماری و قرار گرفتن جهان در وضعیت پاندمی کرونا، همه‌مان راه پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ را می‌دانیم و آگاهیم که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های مراقبتی و بهداشتی تا چه اندازه ضروری است و تزریق واکسن و تجدید ایمنی بدن با دوز سوم، چه سهم بالایی در مبتلا نشدن مان به این بیماری دارد، اما آیا حواسمان به دیگر عوامل موثر در سفر هم هست؟

با این مقدمه با شماییم با چکیده‌ اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب و هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته پرهیز کرده و نوروز را به سلامت و شادی بگذرانیم.
 

آخرین وضعیت ترافیک


سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به مهر گفت: تا روز گذشته شاهد بار سنگین تردد در محور‌های رشت بخصوص محور‌های شمالی بوده‌ایم. امروز عمده بار تردد در مسیر برگشت است. همچنین به مردم توصیه می‌کنم که این روز‌ها دیگر زمان سفر کردن نیست و از سفر خودداری کنند.

وی از افزایش ۵۰ درصدی تردد‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: احتمال یکطرفه شدن جاده‌های شمالی به ویژه محور‌های هراز و چالوس از سمت شمال به جنوب وجود دارد چرا که در این بازه زمانی اغلب مسافران به شهر‌های خود بازمی‌گردند و به همین دلیل می‌گویم هموطنان از آغاز سفر خودداری کنند.

حسینی افزود: در مقایسه با سال گذشته تصادفات ۷ درصد کاهش داشته، همچنین آمار جان‌باختگان تصادفات ۲۲ درصد کاهش داشته است. از فردا (دهم فروردین ماه) تمرکز پلیس بر مدیریت بار بازگشت سفر‌ها قرار دارد بنابراین مجدداً به هموطنان توصیه می‌کنم برنامه‌ای برای سفر تدارک نبینند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در پایان گفت: اکنون تمامی محور‌ها درگیر بار بازگشت هستند و محور‌های شمالی، محور‌های منتهی به شهر‌های زیارتی و سیاحتی دارای ترافیک پرحجم هستند.

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱

آخرین وضعیت آب و هوا

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی به میزان گفت: از امروز سه شنبه، نهم فروردین ماه تا اوایل وقت روز چهارشنبه در نوار شرقی و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک را شاهد خواهیم بود، در سایر مناطق کشور، اما جو آرام خواهد بود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر روز چهارشنبه مناطقی از کردستان، زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را پیش‌بینی می‌کنیم و روز پنجشنبه نیز مناطقی از آذربایجان شرقی، اردبیل، قم، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز و تهران و غرب سواحل خزر رگبار پراکنده را خواهند داشت.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: روز‌های جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود، با این حال، اما روز جمعه احتمال دارد در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ دهد. همچنین روز جمعه در شمال شرق و شرق کشور و روز شنبه در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش خواهد داشت و از فردا، چهارشنبه تا روز شنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش تدریجی دما انتظار می‌رود.
 
به گفته وی، آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز از امروز تا اوایل وقت روز چهارشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.
 
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و چهار روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست