بازدید 12905

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱

همچنان محور چالوس پرحجم است و شاهد ترافیک سنگین در هر دو محور رفت و برگشت هستیم و طبق رصد دوربین‌ها شاهد افزایش ترافیک در این محور هستیم. بیشترین گره ترافیکی در محور‌های سیاه بیشه، گچسر و پل زنگوله است. به دلیل اینکه ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت جاده‌های شمالی سنگین است، احتمالاً نشود امروز محور‌ها را یکطرفه کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 28 March 2022
تابناک اجتماعینوروز ۱۴۰۱ در حالی از نیمه گذشته که سایه شوم ویروس کرونا تا حد زیادی از سرمان کم شده و سفر‌های نوروزی در دستور کار بسیاری از هموطنان‌مان قرار گرفته است؛ سفر‌هایی که باید در وهله اول مراقب باشیم به بیماری و مصیبت‌های همراه با آن گره نخورد و بعد، دقت کنیم که از جهات دیگر هم ایمن به انجام برسد و از این روی، اطلاع از وضعیت راه‌ها و آب‌وهوا ضروری است.

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله دو سال پس از شیوع ویروس در کشورمان و همه گیری بیماری و قرار گرفتن جهان در وضعیت پاندمی کرونا، همه‌مان راه پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ را می‌دانیم و آگاهیم که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های مراقبتی و بهداشتی تا چه اندازه ضروری است و تزریق واکسن و تجدید ایمنی بدن با دوز سوم، چه سهم بالایی در مبتلا نشدن مان به این بیماری دارد، اما آیا حواسمان به دیگر عوامل موثر در سفر هم هست؟

با این مقدمه با شماییم با چکیده‌ اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب و هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته پرهیز کرده و نوروز را به سلامت و شادی بگذرانیم.
 

آخرین وضعیت ترافیک


سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به مهر گفت: تعداد جان باختگان در تصادفات نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا به این لحظه (۸ فروردین ۱۴۰۱) به ۵۲۰ تن رسید. اغلب جان باختگان مسافران خودرو‌های شخصی هستند و این نشان دهنده نداشتن مهارت لازم برای رانندگی در جاده از سوی این رانندگان است.

وی افزود: همچنان محور چالوس پرحجم است و شاهد ترافیک سنگین در هر دو محور رفت و برگشت هستیم و طبق رصد دوربین‌ها، شاهد افزایش ترافیک در این محور هستیم. بیشترین گره ترافیکی در محور‌های سیاه بیشه، گچسر و پل زنگوله است.
 
حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محور‌های شمالی امروز یکطرفه می‌شوند، یا خیر گفت: به دلیل اینکه ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت جاده‌های شمالی سنگین است، احتمالاً نشود امروز محور‌ها را برای خالی شدن بار ترافیکی یکطرفه کرد.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ هزار خودرویی که از تاریخ ۲۵ اسفند به شمال کشور سفر کرده اند، هنوز در شمال کشور حضور دارند و به شهر‌های خود برنگشته‌اند.
 

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱

آخرین وضعیت آب و هوا

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی به میزان گفت: طی دو روز آینده در مناطق شرق کشور، بخش­‌هایی از مرکز، دامنه­‌های جنوبی البرز مرکزی در بعضی از ساعات وزش باد شدید خواهد بود و در مناطق مستعد سبب گرد­وخاک خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و وزش باد شدید موقتی را خواهند داشت و در مناطق سردسیر بارش ­ها به صورت برف خواهد بود. روز سه شنبه در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر بارش ­ها به شکل خفیف و پراکنده ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه مناطقی از شمال غرب کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت را تجربه خواهند کرد.

این کارشناس هواشناسی افزود: روز چهارشنبه استان­‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال خیزش گرد­وخاک وجود دارد و در روز پنج شنبه در استان­‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش خواهند داشت و استان­‌هایی که در نوار شمالی کشور قرار دارند، در روز‌های پایانی هفته با افزایش دما همراه خواهد بود.

وی گفت: در دو روز آینده آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود و دریای خزر امروز این شرایط را دارد.
 
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و چهار روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی