بازدید 11485

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱

تعداد جان‌باختگان تصادفات از آغاز طرح نوروزی (۲۵ اسفند) به ۴۸۶ تن رسید. با اینکه این تعداد بیست درصد نسبت به مدت زمان سال گذشته کمتر شده، باز هم آمار بالا و نگران کننده‌ای است. آمار‌ها بیانگر این است که امسال با افزایش ۴۷ درصدی تردد و سفر‌ها در مقایسه با پارسال مواجه بودیم که این میزان افزایش تردد در برخی استان‌ها بیشتر بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 27 March 2022
تابناک اجتماعینوروز ۱۴۰۱ در حالی از نیمه گذشته که سایه شوم ویروس کرونا تا حد زیادی از سرمان کم شده و سفر‌های نوروزی در دستور کار بسیاری از هموطنان‌مان قرار گرفته است؛ سفر‌هایی که باید در وهله اول مراقب باشیم به بیماری و مصیبت‌های همراه با آن گره نخورد و بعد، دقت کنیم که از جهات دیگر هم ایمن به انجام برسد و از این روی، اطلاع از وضعیت راه‌ها و آب‌وهوا ضروری است.

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله دو سال پس از شیوع ویروس در کشورمان و همه گیری بیماری و قرار گرفتن جهان در وضعیت پاندمی کرونا، همه‌مان راه پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ را می‌دانیم و آگاهیم که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های مراقبتی و بهداشتی تا چه اندازه ضروری است و تزریق واکسن و تجدید ایمنی بدن با دوز سوم، چه سهم بالایی در مبتلا نشدن مان به این بیماری ایفا می‌کند، اما آیا حواسمان به دیگر عوامل موثر در سفر هم هست؟

با این مقدمه با شماییم با چکیده‌ اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب و هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته پرهیز کرده و نوروز را به سلامت و شادی سپری کنیم.
 

آخرین وضعیت ترافیک


سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به مهر گفت: تعداد جان‌باختگان تصادفات از آغاز طرح نوروزی (۲۵ اسفند) به ۴۸۶ تن رسید. با اینکه این تعداد بیست درصد نسبت به مدت زمان سال گذشته کمتر شده، باز هم آمار بالا و نگران کننده‌ای است.

وی درباره وضعیت امروز جاده‌های کشور گفت: بار ترافیک در تمام جاده‌ها به غیر از ورودی‌ها به استان‌های شمالی کشور روان است. در جاده چالوس و هراز بار ترافیکی سنگین، اما روان است و اگر بار سنگین‌تر بشود مجبور هستیم محدودیت‌هایی برای ساعت‌های آینده در این دو محور اعمال کنیم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: آمار‌ها بیانگر این است که امسال با افزایش ۴۷ درصدی تردد و سفر‌ها در مقایسه با پارسال مواجه بودیم که این میزان افزایش تردد در برخی استان‌ها بیشتر بوده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است و در واقع شرایط بارانی هست و در حال حاضر غیر از یک محور شریانی ریگانی ایران شرق که در واقع محور مواصلاتی کرمان از سیستان و بلوچستان هست، هیچ محور دیگری مسدود نیست.
 

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱

آخرین وضعیت آب و هوا

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی به میزان گفت: امروز در مناطقی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، شمال کردستان، زنجان، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد. برای فردا بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش پراکنده را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: امروز و فردا در بعضی از ساعات در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد به نسبت شدید خواهد بود. از روز سه شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار را شاهد خواهیم بود و در شرق و جنوب شرق کشور پدیده قالب وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک را پیش‌بینی خواهیم کرد. در نیمه شمالی کشور از روز سه شنبه تا پایان هفته افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

رفیعی گفت: از امروز تا روز سه شنبه آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود، از این روی فعالان دریایی باید توجه لازم را داشته باشند، چون افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی بین یک و نیم تا دو متر و در برخی مناطق فراساحل به بیش از سه متر هم خواهد رسید.
 
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و چهار روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست