بازدید 5590
۱

سفر رئیس پارلمان عراق به ایران به تعویق افتاد

دفتر رئیس پارلمان عراق از تعویق سفر وی به تهران به دلیل ملاحظات قانونی و پارلمانی و نیز کسالت رئیس مجلس شورای اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ 27 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه سومریه، رئیس پارلمان عراق سفر خود به ایران را که قرار بود روز یکشنبه انجام شود، به تعویق انداخت.

دفتر «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که الحلبوسی سفر به جمهوری اسلامی ایران را که قرار بود به دعوت محمدباقر قالیباف همتای ایرانی وی انجام شود به دلیل ملاحظات قانونی و پارلمانی دو طرف و نیز کسالت رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به تعویق انداخت.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق قرار است به دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به تهران سفر کند.

بر اساس بیانیه روز جمعه دفتر محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق، وی قرار بود در رأس یک هیئت متشکل از نمایندگان پارلمان کشورش به دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی وارد تهران شود.

در ادامه بیانیه آمده بود، در چارچوب این سفر قرار است الحلبوسی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و تعدادی دیگر از مقامات عالی رتبه کشورمان نیز دیدار و گفتگو کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
بگید که در اعتراض به حمله موشکی سپاه به اربیل لغو کردند. خبرهای واقعی بین مردم پخش میشه بدتر آبروریزی میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار