بازدید 7581

کیش به وضعیت زرد کرونایی بازگشت

رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: این جزیره با عبور از قله پیک ششم هم اکنون در وضعیت زرد از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 26 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمدرضا رضانیا روز شنبه با بیان اینکه اکنون کیش از نظر وضعیت کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد اظهار داشت: با توجه به ورود گردشگران نوروزی در کیش، تکمیل واکسیناسیون و افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی بشدت الزامی است چرا که افرادی که واکسیناسیون نوبت سومشان را انجام داده اند، از مصونیت بیشتری در مقابل این سویه برخوردارند.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین مردم کمرنگ شده و لازم است کیشوندان و خصوصا گردشگران نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت به خرج دهند و با زدن ماسک، شستشوی دست و فاصله گذاری فیزیکی مانع تشدید وضعیت شیوع ویروس شوند.

رضانیا افزود: هر فرد دارای علائم سرماخوردگی حتی در صورت منفی بودن تست اومیکرون باید خود را مبتلا به بیماری بداند و تمامی دستورهای مربوط به قرنطینه را رعایت کند تا زنجیره بیماری گسترش پیدا نکند.

وی با اشاره به لزوم تسریع در واکسیناسیون گروه های سنی خصوصا پنج تا ۱۲ سال ، اضافه کرد:از ابتدای شروع واکسیناسیون در کیش تا کنون ۵۸ هزار و ۸۳۰ نفر دز اول، ۵۲ هزار و ۷۹۵ نفر دز دوم، ۲۹ هزلر و ۴۳۷ نفر دز سوم و در مجموع ۱۴۱ هزار و ۶۲ نفر بر علیه کرونا واکسینه شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی