بازدید 9018
۹
مدیر کل میراث فرهنگی گیلان:

سفر بیش از ۲ میلیون نفر به گیلان

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ورود بیش از دو میلیون مسافر به این استان، گفت: تاکنون اطلاعات بیش از ۶۷ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 22 March 2022

به گزارش تابناک، ولی جهانی در گفتگو با مهر با اشاره به آمارهای ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان گیلان با اشاره به رشد ۴۰ درصدی ورود خودرو به استان از ۲۹ اسفند ماه تاکنون در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت بر اساس آمارها بیش از ۴۶۰ هزار خودرو وارد استان شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون گردشگر وارد استان گیلان شده اند، گفت: این تعداد در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه به استان گیلان سفر کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه این تعداد گردشگر از طریق زمینی و هوایی به استان سفر کرده اند، افزود: ستاد تسهیلات سفر استان گیلان آماده کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال دارند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده تا همه امکانات و ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات خوب و شایسته به مسافران در استان گیلان ارائه شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا رعایت همه دستور العمل های بهداشتی از سوی اماکن اقامتی و گردشگری لازم و ضروری است.

جهانی با اشاره به برخورد با واحدهای گردشگری و اقامتی که این موازین را رعایت نکنند، افزود: تاکنون اطلاعات بیش از ۶۷ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان گیلان ثبت شده است.

وی همچنین به رصد و پایش مراکز اقامتی و گردشگری در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: چهار اکیپ به صورت شبانه روزی فعالیت این مراکز را رصد و پایش می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تو این بارون هوای سرد مجبورند بیان؟ بیان ببینید تو پارک‌ها و گوشه خیابون‌ها تو این بارون وحشتناک و سرما چه خبره. دل آدم میسوزه. خدا شفابده
تیتر رو درست بنویس
سفر بیش از دو میلیون ناقل و یا برگشت دو میلیون ناقل کرونا
با تشکر فراوان از مسوولین خادم کرونا
اینجا همش برف و بارونه چرا دارند میان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
؟ایرانیا تو عید عادت به مسافرت دارن کجا برن
هوا آنقدر سرد هست که اکثر بومی های گیلان کمتر بیرون می روند مخصوصا مناطق کوهستانی سفید پوش هست.نیان بهره
واقعآ خدا شغا بده، تو این بارون و سرما آخه چه لطفی داره که میان شمال کشور
سرما و بیماریه... یخه هوا... این افراد فقط ناقل بیماری هستن... مجبوره آدم خودش و دیگران رو به مخاطره بندازه چون نمیتونه بشینه خونه خودش؟... خب نرن سفر... چه کاریه؟؟؟... فهم و شعور و عقل و خرد چیز خوبیه...
هموطنای عزیز تو ی تعطیلات و مسافرت مراقب خودتون و خانوادتون و دیگران باشید. خوبه هر جای ایران میریم به فکر حقوق ساکنان او منطقه و محیط زیست هم باشیم.وطن جاهای دیدنی زیادی داره که تو کل کشور پراکنده شده. عید همه مبارک
میان اشغال بریزن بعد بگن چقد کثیف بود و طبیعت رو نابود کنن همین
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری