بازدید 42643

پاسخ ایران به ادعای جاوید رحمان

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص گزارش و اظهارات اخیر جاوید رحمان اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران، با رد گزارش مغرضانه، جانبدارانه و مملو از اطلاعات و نتیجه گیری های سوگیرانه و نادرست جاوید رحمان گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران، تاکید میکند، رویکرد سیاسی و گزینشی به حقوق بشر، نه تنها کمکی به ارتقای آن نمیکند بلکه موجب تخریب و تضعیف حقوق بشر می شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 18 March 2022

 

به گزارش تابناک، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم‌کردن اقدامات قهرآمیز یکجانبه، نپرداختن به تاثیرات منفی این اقدامات بر بهره مندی از حقوق‌بشر توسط گزارشگر ویژه را نشانه نبود بی طرفی وی و ناقص بودن گزارش ارائه شده از سوی وی به نشست ۴۹ شورای حقوق بشر میداند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نظرات تفصیلی خود به این گزارش را ارائه کرده که به صورت رسمی توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل منتشر شده است.

خطیب زاده با رد اتهامات و ادعاهای کذب گزارشگر، که مبتنی بر اطلاعات غلط دریافتی از سوی منابع مغرض از جمله گروهک های تروریستی و غربی است، تاکید کرد، ایران علیرغم قبول نداشتن ماموریت گزارشگر ویژه و سیاسی دانستن قطعنامه شورای حقوق بشر، همواره نظرات خود را به گزارش وی ارائه کرده، که متاسفانه این رویکرد صادقانه، با بی توجهی گزارشگر به نظرات ایران روبرو شد و سیاسی بودن ‌و جانبدارانه بودن رویکرد وی را مورد تایید قرار داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان اظهار داشت: ایران ضمن رد رویکرد دوگانه و ریاکارانه کشورهای غربی نسبت به حقوق بشر، خود را متعهد به حمایت و ارتقای حقوق بشر در جهان می داند و ارتقای حقوق بشر مردم خود را علیرغم تحمیل اقدامات قهرآمیز یکجانبه امریکا، با جدیت ادامه خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۲
تو راست میگی
یکبار تصمیم بگیرید توجیه کردن را کنار بگذارید و با پذیرش اشتباهاتتان به حل شان بپردازید
آخه سر کی دارید کلاه می گذارید
به جای این فرافکنی های کلیشه ای و تکراری، کمی برای حقوق بشر ما ایرانی ها ارزش قائل بشید. آسمان که زمین نمیاد.
مرگ بر جاوید رحمان تروریست...جاوید رحمان حامی تروریست های منافقین.گروه پادشاهی تندر به سرکردگی شارمهد.. حامی اقدامات تروریستی ریگی و6گروه معارض خارج نشین.
جاوید رحمان باید اعدام گردد....فقط اعدام
خیلی جالب است عربستان 81شیعه را گردن می‌زند جاوید رحمان تروریست به کمک آل سعود وکشورهای غربی برعلیه ایران پرونده تشکیل می‌دهد...جاوید رحمان گفته دادگاههای ایران نباید مفسدین اقتصادی که ثروت ملت ایران را غارت کردن محاکمه کند
جاوید رحمان تروریست گذارش کرده قتل عمد باید درایران عادی باشه بدرخواست خانواده مقتول قاتل نباید قصاص شود.
مرگ بر جهان حقوق بی بشر....مرگ بر گذارشگر ویژه ایران وحامیان تروریست آن....مرگ بر انگلیس وفرزند خلفش کانادا
واقعاً؟!!!
حقوق بشر چی کشک چی پشم چی فقط زور جواب میده حقوق بشر حرف مفته که غرب برای ملت ایران و آفریقا وغیر خودی علم کرده ....
اقدام جاوید رحمان متاسفانه اخبار جنایتهای عربستان رو پوشش نداد
آقای خطیب زاده حقوق بشر رو در یک خط تعریف کن
این جاوید رحمان مال کدوم کشوره؟ وضعیت کشوری که این تابعش است چطوریه؟
آدم عاقل وکیل وصی لازم نداره متن گزارش را منتشر کنید تا ما هم محکوم کنیم !
معنی جمله: ارتقای حقوق بشر مردم خود، را نفهمیدم.
لعنت خدابه اسلامی که شما برای مردم ایران آوردیدفقط اینوبدونید این آخرداستان شماست دیگه بعدازاین چیزی برای فریب مردم ندارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار