بازدید 8132

پیامدهای بارش برف اخیر در شیروان

شهردار شیروان گفت: بر اثر بارش سنگین برف روز پنجشنبه تعدادی درخت از ریشه کنده و برخی از آنها نیز شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 18 March 2022

به گزارش «تابناک»، عین الله احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای شهرداری تاکنون ۳۵۰ شاخه و ۱۱ درخت که از ریشه کنده شده بودند از سطح شهر جمع آوری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست می شود، باتوجه به بارش شدید برف برای جلوگیری از شکسته شدن شاخ و برگ درختان، نسبت به تکاندن درختان مقابل منازل خود اقدام و ما را در این زمینه یاری کنند و با تکان دادن شاخه‌های درختان (به ویژه کاج)مانع از آسیب ‌دیدن شاخه‌ها شوند.

احمدی با اشاره به آماده سازی سالن چند منظوره ستاد بحران شهرداری شیروان برای اسکان مسافران اضافه کرد: این سالن از نظر گرمایشی و نیاز به استراحت مسافران در راه مانده تجهیز شده است که هفت خانوار مشتمل بر ۲۰ نفر در آن اسکان داده شدند و مشکلی بابت اسکان مسافران نداریم.

شهردار شیروان با قدردانی از همکاری تمام نهادها گفت: همچنین ۵۰ نفر از نیروهای بسیج نسبت به شاخه تکانی برف درختان به شهرداری کمک کردند.

احمدی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، ستاد بحران شهرداری که از چند روز گذشته در حالت آماده باش هستند از صبح دیروز تاکنون در حال برف روبی خیابان های سطح شهر و شن و نمک پاشی جهت تردد بهتر شهروندان و خودروها هستند.

وی گفت: تمامی مسافران می توانند برای اسکان با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا ارتقاع برف در برخی از مناطق روستایی این شهرستان بیش از ۴۰ سانتی متر گزارش شده است.

شهر شیروان ۸۵ هزار نفر جمعیت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار