بازدید 5497

اعمال محدودیت تردد پلیس در روز نیمه شعبان

کد خبر: ۱۱۰۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 16 March 2022

پلیس راهور انتظامی کشور طی اطلاعیه‌ای از اعمال برخی محدودیت‌ها برای شهر مقدس قم در روز نیمه شعبان، خبر داد.

به گزارش میزان، پلیس راهور انتظامی کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود کلیه‌ی اتوبوس‌های برون شهری به معابر شهر قم ممنوعیت کامل دارد و رانندگان محترم اتوبوس باید جهت توقف از پارکسوار شمالی واقع در بلوارشهید سلیمانی استفاده کنند.

از ابتدای دوربرگردان واقع در بلوار سمیه مقابل شاه احمدقاسم تا میدان آل یاسین و مسجدمقدس جمکران، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود؛ لذا از ابتدای صبح روز پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه محدودیت اعمال و مسیر به سمت مسجدجمکران به تردد عابرین پیاده و باند برگشت از مسجدجمکران به سمت حرم بصورت ۲ طرفه جهت تردد وسایل نقلیه عمومی و امدادی اختصاص داده شده است.

مسیر حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی از مسیر میدان بسیج – خیابان معلم شرقی – بلوار پیامبراعظم – میدان آل‌یاسین و بالعکس این سرویس دهی انجام خواهد شد.

رانندگانی که قصد دارند با وسایل نقلیه شخصی وارد محدوده مسجدمقدس جمکران شوند، از مسیر‌های ذیل جهت دسترسی استفاده کنند:

۱) از سمت کمربندی امام علی علیه‌السلام – بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار و این مسیر جهت دسترسی مسافران محترم به حریم مسجدمقدس جمکران پیشنهاد می‌شود.

۲) میدان مرجعیت به سمت بلوار شهید کبیری و قبل از زیرگذر به سمت راست – توقف در پارکینگ انسجام

۳) بلوار آیت‌اله بروجردی به سمت خیابان ظهور و توقف در پارکینگ‌های آماده شده اطراف خیابان ظهور که بهترین راه دسترسی به مسجدمقدس جمکران به شهروندان قـمی از این طریق پیشنهاد می‌گردد.

توصیه می‌شود همشهریان قمی تا حدامکان از سیستم حمل و نقل عمومی در ایام نیمه شعبان استفاده کنند، به ویژه در هسته مرکزی شهر، تا با همکاری همچون گذشته با پلیس راهنمایی و رانندگی، شاهد ترافیکی روان باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار