بازدید 10824

دکتر کرمانی، ترویج دهنده‌ی سبک زندگی سالم در ایران و خاورمیانه

برای آن‌هایی که دوست دارند با فعالیت‌ها و کتاب‌های دکتر کرمانی آشنا شوند، قصد داریم در این مقاله به این موضوع بپردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 08 April 2022

دکتر کرمانی با بیش از ۲۶ سال سابقه در زمینه درمان چاقی و لاغری و ارائه رژیم غذایی سالم، تلاش کرده تا آگاهی جامعه را نسبت به تغذیه سالم افزایش دهد و تا امروز موفق شده به بیش از دو میلیون نفر برای رسیدن به وزن طبیعی و اندام متعادل کمک کند. گروه دکتر کرمانی به دلیل خدمات ارزشمند و موثری که در ارتقا سلامت افراد ارائه داده، نه تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه شناخته شده است.

معرفی مجموعه دکتر کرمانی

همانطور که می‌دانید دکتر کرمانی جزء باسابقه‌ترین پزشکانی است که در زمینه بیماری چاقی و لاغری مطالعات و تحقیقات گسترده‌ای انجام داده و توانسته به نتایج و موفقیت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کند. گروه دکتر کرمانی در طی این سال‌ها در جهت اصلاح و بهبود رژیم غذایی افراد جامعه، ۶ هزار ساعت همایش علمی برگزار کرده و موفق شده تا ۷ میلیون کیلوگرم وزن افراد مختلف را کاهش دهد. اتفاقی که می‌تواند شبیه به یک معجزه باشد.

دکتر کرمانی به عنوان یک پزشک، خود را در قبال سلامت جامعه مسئول می‌داند و معتقد است، تمام افراد جامعه باید از سلامت کامل برخوردار باشند و غذای سالم مصرف کنند. او بر این باور است که همگان باید به امکانات پزشکی دسترسی داشته باشند و هیچ فردی نباید از این خدمات محروم بماند. از این رو دکتر کرمانی با ارائه خدمات آنلاین که به صورت وبسایت و اپلیکیشن‌های تلفن همراه ارائه می‌شود و به وسیله پشیبانی تلفنی، شرایطی را برای هموطنان خود فراهم کرده، تا از هر جای ایران و دنیا و از دورترین نقاط، بتوانند از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوند و سلامت خود را ارتقا دهند.

آرمان مجموعه دکتر کرمانی، تلاش برای دستیابی به برابری در سلامت است. اکنون این مجموعه در نقطه‌ای ایستاده که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود و این موفقیت جز با تلاش شبانه‌روزی دکتر کرمانی و همکاران او یعنی پزشکان، فیزیولوژیست‌ها، کارشناسان تغذیه، کارشناسان نرم‌افزار و تولیدکنندگان محتوا، امکان‌پذیر نبوده است. 

دکتر کرمانی، ترویج دهنده‌ی سبک زندگی سالم در ایران و خاورمیانه

فعالیت‌های مجموعه دکتر کرمانی

شروع برنامه رژیم تغذیه‌ای دکتر کرمانی برای درمان چاقی به سال ۱۳۷۴ برمی‌گردد. او در ابتدای فعالیت خود، برنامه‌های رژیم غذایی را به صورت دستی و آزمایشی در اختیار افرادی که از اضافه وزن رنج می‌بردند، قرار می‌داد. اما پس از دو سال تصمیم گرفت تا خدماتی نرم‌افزاری در این زمینه به بیماران خود ارائه دهد و در سال ۱۳۷۶ موفق شد که اولین نرم‌افزار تغذیه در ایران را تولید کند. با توجه به موفقیت‌های چشمگیری که به وسیله روش‌های درمانی و تغذیه‌ای او برای درمان چاقی و لاغری حاصل شد، بسیاری از افراد از شهرهای مختلف کشور به ایشان مراجعه می‌کردند. از این رو دکتر کرمانی بر آن شد که برای راحتی هموطنان خود و ارائه خدمات به آن‌ها، نمایندگی‌هایی را در شهرهای مختلف ایران دایر کند. همچنین وی، نمایندگی‌های خارج از کشور خود را نیز از سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی کرد.

دکتر کرمانی با توجه به گسترش فضای مجازی و بستر مناسبی که در آن وجود داشت، فعالیت‌های مجازی و آنلاین خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت جدی پیگیری کرد و نرم‌افزار به‌اندام را در سال ۱۳۹۱ طراحی و عرضه کرد. این نرم‌افزار از قابلیت‌ها و امکانات متنوعی برخوردار است و افراد برای رسیدن به وزن ایده‌آل و دستیابی به یک رژیم غذایی سالم و اندام مناسب، می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

از دیگر فعالیت‌های دکتر کرمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راه‌اندازی گروه مادری در سال ۱۳۹۵
  • راه‌اندازی گروه ورزشی فیتامین در سال ۱۳۹۶
  • راه‌اندازی بخش عربی غصن البان در سال ۱۳۹۷
  • راه‌اندازی دپارتمان روانشناسی مایندفیت در سال ۱۳۹۷
  • ارائه اپلیکیشن کالری‌شمار زیره در سال ۱۳۹۷
  • راه‌اندازی رژیم گروهی برنافیت در سال ۱۳۹۹
  • راه‌اندازی بخش کودک کرمانی کیدز در سال ۱۴۰۰

کتاب‌های دکتر کرمانی

دکتر کرمانی در سال‌هایی که در زمینه درمان چاقی و لاغری و زمینه‌های دیگر فعالیت داشته، چندین کتاب ارزشمند منتشر کرده است تا به وسیله آن‌ها اطلاعات جامعی را در این زمینه‌ها به مخاطبان خود ارائه کند و راهکارهای عملی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

در ادامه عناوین کتاب‌های دکتر کرمانی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • معجزه‌ای برای چاق‌ها
  • دکترجان! چطور قد فرزندم را بلند کنم؟
  • فشارخون
  • تقویت اراده و کاهش وزن
  • چربی خون
  • دختر می‌خواهی یا پسر؟
  • یبوست

دکتر کرمانی، ترویج دهنده‌ی سبک زندگی سالم در ایران و خاورمیانه

چشم‌انداز، مأموریت و ارزش‌ها

چشم‌انداز مجموعه دکتر کرمانی، ترویج سبک زندگی سالم در ایران و خاورمیانه است. این مجموعه عزم خود را جزم کرده تا به جای برنامه‌های سخت و طاقت‌فرسای بالینی و درمانی، راهکارهای پیشگیری از بیماری را جایگزین آن‌ها کند. مهم‌ترین ماموریت این مجموعه این است که مردم جامعه به دور از هرگونه درد و رنج بیماری باشند. بیماری‌هایی که منشا آن‌ها تغذیه و سبک زندگی ناسالم است.

دکتر کرمانی و همکاران خود معتقد هستند که هر یک از ما انسان‌ها مانند مسافری هستیم که باید قدم در مسیر تغییر بگذاریم. زیرا تغییر، جزء جدایی‌ناپذیر زندگی ماست. این مجموعه به سلامت مردم جامعه حساس است. به همین دلیل با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای تلاش می‌کند که مناسب‌ترین و بهترین راهکار را برای خدمات خود انتخاب کند و سلامت افراد را به خطر نیندازد.

دکتر کرمانی و همکاران، همواره صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و معتقدند که مراجعان باید از مسائلی که مربوط به آن‌هاست، مطلع شوند. آن‌ها به مراجعان خود، با جان و دل گوش می‌دهند و مشاور سلامت آن‌ها هستند و بدون هیچگونه سرزنش و قضاوت تلاش می‌کنند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنند. زیرا بر این باورند که مراجعه‌کنندگان باید در مرکز توجه قرار گیرند.

سخن پایانی

دکتر کرمانی با ارائه برنامه‌های مختلف برای کاهش و افزایش وزن به موفقیت‌های باورنکردنی دست یافته است. او توانسته به افراد کمک کند تا به وزن و اندام ایده‌آل خود برسند و از زندگی لذت ببرند. در حالی که میزان موفقیت برنامه‌های کاهش وزن در بسیاری از مراکز لاغری جهان، زیر ۳۰ درصد است، دکتر کرمانی با تلاش و کوشش بی‌وقفه، رکوردهای جهانی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و با اجرای رژیم غذایی و برنامه لاغری خود که بر روی چندین هزار فرد چاق انجام شده، به موفقیت ۶۱ درصدی دست پیدا کرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم