بازدید 21375

احتمال تهدید ایران از سوی عراق

در یک سناریوی واقع بینانه و نه در یک نگاه ایده‌آلیستی و غیرواقعی نمی‌توان عنوان کرد که یک حمله موشکی به مراکز آموزشی موساد در اربیل می‌تواند توقفی در نفوذ صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان علیه منافع ملی و امنیت جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 14 March 2022

به گزارش «تابناک»، روزنامه ایران نوشت: مقامات اقلیم کردستان دستور کار خود را از بغداد نمی‌گیرند، بلکه از کاخ سفید می‌گیرند. پس مقامات اقلیم کردستان ارزشی برای آرا، نظرات و چراغ سبز دولت بغداد قائل نیستند، چرا که اینجا مهره و بازیگران تعیین‌کننده موساد،سی آی ای و پنتاگون هستند.

عراق یکی از مهم‌ترین همسایگان جمهوری اسلامی ایران است، لذا هرگونه تهدید و نفوذی از خاک عراق علیه جمهوری اسلامی ایران باید با دقت و جدیت لازم پاسخ داده شود. با این حال در یک سناریوی واقع بینانه و نه در یک نگاه ایده‌آلیستی و غیرواقعی نمی‌توان عنوان کرد که یک حمله موشکی به مراکز آموزشی موساد در اربیل می‌تواند توقفی در نفوذ صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان علیه منافع ملی و امنیت جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۰
احسنت به این استدلال منطقی
عراق باید از ایران شکایت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
سلام بر ارتش سایبری جناب بارزانی
جواب اینهمه با عراق مماشات کردن است مسئولاین ما معلوم نیست کدام طرف هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
این عراقی ها همان هایی هستند که امامان ما را شهید کردند و حالا نونش را میخورند
Bs
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
داداش ایران با عراق مماشات نکرده با متحدان شیعه خودش روابطش گرمه.وقتشه یکبار برای همیشه کار الکاظمی و صدر و بارزانی های مزدور رو تموم کنیم
عراقی ها باید بدانند ایران به هیچ وجه مایل نیست اسرائیل در همسایگیش لانه جاسوسی داشته باشد چه اقلیم کردستان بخواد و چه نخواد . دوران بزن در رویی هم تموم شده . بزنی باید بخوری . خلاص .
چه تهدیدی
چهار تا موشک طبق معمول زدن تو بیابون هیچکس و هیچ جا هم صدمه ندیده
جالبه که ادعا میکنند که روابط برادرانه با عراق داریم اگر مدارکی دال بر فعالیت اسراییل در اقلیم کردستان داشتید باید ایتدا به دولت برادر عراق میدادید و خواستار جلوگیری و تعطیل این مراکز می شدید نه اینکه با موشک تمامیت ارضی و استقلال عراق را مورد تهدید قرار دهید
غرامت جنگ رو بگیرید چرا به کویت دادن ؟
اگر کسی با ید شکایت کند ما هستیم . اول باید شکایت کنیم و غرامت جنگ تحمیلی صدام که گفته می شود 1000 میلیارد دلار است را بگیریم. کویتی ها بابت اشغال کوتاه مدت کشورشان توسط صدام از دولت عراق غرامت گرفته اند اما ما چشم بر ان همه خسارت بسته ایم و ناگهان همه چیز را از یاد برده ایم. دومین غرامت باید بابت عملیات تروریستی سازمان منافقین از داخل عراق علیه ایران است که مهمترین ان عملیات مرصاد است. سوم موردی که باید هم دولت بغداد و هم اقلیم کردستان عراق در قبال ان پاسخگو باشند و غرامت بدهند فعالیت بیش از از 40 ساله احزاب دموکرات و کومله و .. از داخل خاک عراق علیه ایران و پناه دادن به این تروریست هاست. چهارم مورد اینکه اگر قرار حساب کتاب است باید دولت عراق و اقلیم کردستان باید برای رهایی خود از شر داعش به ما هزینه پرداخت کنند اگر ایران وارد عمل نشده بود داعش همه خاک عراق و همه اقلیم کردستان را تصرف می کرد. پس لطفا عده ای سنگ عراقی هارا به سینه نزنند. هر جا در مرزهای ما صهیونیستها فعالیت کننند ما حق داریم انجا را هدف قرار دهیم.
اگر سپاه با این اقرار به حمله برای مردم هزینه درست کند ایا میتواند پاسخگو باشد؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
اگر حمله نکند و اسرائیل از عراق برای ما ناامنی ایحاد کند تو پاسخگو خواهی بود
کل عراق و خاورمیانه واس ماست
مقامات اقلیمک کردستان، بارها دشمنی خود را با ایران و ایرانی نشان داده اند.
رفراندوم ابلهانۀ استقلال این اقلیمک، در سال 2017، و لانه کردن مزدوران وطن فروش و تجزیه طلبی چون علی جوانمردی در آن، همیشه در حافظۀ تاریخی مردم ایران باقی خواهد ماند.
دنیا قانون جنگل رو داره هر کس قویتر و دارای روابط بهتر با کشورهاست برحقه و کل دنیا بسیج میشن برای کوبیدن طرف مقابل پس هم باید قوی باشیم و هم روابط بهتری با دنیا بسازیم
برین برای جنایت کارانش توی جنگ ایران وعراق خانه بسازید
دست سپاه درد نکنه چقدر مماشات کنیم.
بیشتر از اینها حقشونه.
عراق بابت جنگ ۸ ساله باید چندین میلیارد دلار به ایران خسارت پرداخت میکرد.مسئولین به چه حقی از دریافت غرامت گذشت کردند؟
اولا بیخود کردند جاسوسای رزیم اشغلگر را کنار مرزهای ما راه میدهند همه کشورهای خلیج فارس باید بفهمند که نمی فهمند . در کنار مرزهای ما نباید اینها پیداشون بشه دوما عراق باید خسارت جنگ هشت ساله را پرداخت کنه .سوما ایران باید این کار را میکرد . در اخر هر کسی از این ژیم دفاع کند واقدامی انجام بده باید منتظر موشکهای مرگبار باشد .من چون در جنگ ایران وعراق بودم جنایات رژیم وقت عراق را بیاد دارم خیلی پلید هستند هنوز تو پیکره دولت جدید عراق انها هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی