بازدید 35972
۲

مراکزی در عراق که مورد هدف حملات موشکی قرار گرفت

صابرین نیوز گزارش داد که دو مرکز آموزشی جاسوسی موساد در شمال عراق هدف حملات موشک‌های بالستیک بودند.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 13 March 2022

 

به گزارش تابناک، ایسنا به نقل از شفق نیوز نوشت: همچنین گزارش شد مقر شبکه "کردستان ۲۴" در صلاح الدین به خاطر نزدیک بودن به ساختمان کنسولگری در این حملات هدف قرار گرفت. این کانال خبری از برخی منابع نقل کرد که آژیر خطر در سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد به صدا درآمده است.

به گفته مقامات عراقی و آمریکایی این حملات تلفات جانی نداشت.

مدیریت فرودگاه بین‌المللی اربیل هم از ادامه پروازها در این فرودگاه خبر داد و گفت فرودگاه شاهد توقفی در پروازها نبود.

وزارت حمل و نقل و ارتباطات اقلیم کردستان عراق نیز گفته است که تردد هوایی در فرودگاه بین‌المللی اربیل عادی است و فرودگاه هیچ آسیبی ندیده و هدف قرار نگرفته است.

این وزارت خانه افزود: اخبار مربوط به توقف تردد هوایی بی اساس است.

یک مقام آمریکایی نیز به نوبه خود به خبرگزاری رویترز گفت که حمله موشکی به شهر اربیل، هیچ تلفاتی در میان سربازان آمریکایی نداشته است.

پیش از این شبکه خبری اسکای نیوز با اعلام شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در اربیل، پایتخت اقلیم کردستان عراق و شهر سلیمانیه تاکید کرد به دنبال شنیده شدن صدای انفجار تمامی پروازها در فرودگاه اربیل متوقف شد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر هم درباره موشک‌باران شهر اربیل که به ایستگاه ماهواره‌ای کردستان ۲۴ در نزدیکی ساختمان در حال ساخت کنسولگری آمریکا آسیب وارد کرد، اظهار نظر کرد.

نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق هم در واکنش به حمله موشکی به اربیل گفت که هدف قرار دادن این شهر نتیجه‌ای جز پیچیده شدن اوضاع و آسیب رساندن به شرایط کنونی و آینده عراق نخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۲
عامل پیچیدگی شرایط خود شما هستید که به دزد خونه همسایه توی خونه اتون جا دادید و ازش پذیرایی میکنید. خود کرده را تدبیر نیست
بايد به سپاه بگم
اگر خيلي مردي
پايتخت رژم صهيونيستي رو بزن
چرا عراق؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا سوريه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر