بازدید 5031

آغاز گشت مشترک ویژه بازار شب عید از امروز

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گشت مشترک ویژه بازار شب عید سال ۱۴۰۱، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 12 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، صبح امروز گشت ویژه بازار شب عید ۱۴۰۱ توسط احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید سرزده امروز از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حضور مستمر و مؤثر در بازار، نظارت بر مراکز تولید و توزیع عمده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

احمد اصانلو ادامه داد: در راستای این رویکرد امروز در کل کشور برنامه گشت و بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شده است.

وی با بیان اینکه بنا داریم در راستای وظیفه رسیدگی به تخلفات حوزه بازار به دوستانی که وظیفه نظارت دارند کمک کنیم، تصریح و اظهار امیدواری کرد؛ نظارت‌ها بیشتر و منظم‌تر شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اصلاح آئین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با اصلاح آئین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی نظارت‌ها را به سمت نظارت‌های هوشمند و سیستماتیک خواهیم برد.

به گفته وی، در حال حاضر سازمان تعزیرات حکومتی به دنبال طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای است تا مردم شکایات خود را به صورت مستقیم به این سازمان منتقل کنند و ما با توجه به اصلاح آئین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی بدون لزوم احضار واحد صنفی متخلف رسیدگی و در یک فرصت مناسب مبادرت به صدور حکم خواهیم کرد که یقیناً تأثیر خوب و بازدارنده‌ای در تخلفات خواهد داشت.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه گشت مشترک ویژه بازار شب عید سال ۱۴۰۱، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: این گشت مشترک تا پایان تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود امرالهی ادامه داد: کالا‌های اساسی هدف در این گشت مشترک، گوشت قرمز (دام سبک و سنگین)، مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم‌مرغ و میوه خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل