بازدید 10825

۶۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۰ هزار لیتر انواع روغن موتور صنعتی تقلبی در یک انبار و پلمب انبار مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 12 March 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: گزارش‌هایی مبنی بر توزیع روغن موتور تقلبی در برخی مراکز فروش و تعویض روغن موتور و ایراد خساراتی به وسایل نقلیه شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی اصفهان شد که موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی به صورت عمده در زمینه خرید روغن موتورهای سوخته و فروش روغن موتور فعالیت می‌کند که هماهنگی‌های لازم قضائی برای بازرسی از انباری که روغن موتورها در آنجا دپو می‌شوند انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: گروهی از کارشناسان سازمان صمت و بازرسان اتحادیه تعویض روغن به همراه مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از محل مورد نظر بازرسی و نمونه‌هایی از روغن موتورهای آماده توزیع را به آزمایشگاه بردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به نظر کارشناسان مربوطه و جوابیه واصله از آزمایشگاه مشخص شد این فرد با مخلوط کردن روغن‌های سوخته با روغن‌های بی کیفیت و با بسته بندی غیرقانونی آنها را توزیع می کرده است.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه ۶۰ هزار لیتر روغن موتور صنعتی تقلبی در محل کشف شد اظهار داشت: انبار مربوطه طبق دستور قضائی پلمب شد.

وی تصریح کرد: در این خصوص متهم مربوطه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر با اشاره به اینکه انجام اینگونه کارها برای کسب سود بیشتر درواقع نوعی حق الناس است که فردای قیامت می‌بایست پاسخگوی مردم باشند؛ از شهروندان خواست، در اسرع وقت اینگونه موضوع‌ها را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست