بازدید 4662

اسلامی: اجازه اتهام‌زنی را به ‌صهیونیست‌ها نمی‌دهیم

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران گفت: این سفر در راستای تعامل متقابل بود.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 12 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از اهواز، محمد اسلامی در حاشیه جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران اظهار داشت: این سفر در راستای تعامل متقابل بود، هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه "بر اساس مقررات روابط حرفه‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حرکت می‌کنیم"، افزود: مقررات و روابط ما فنی و حرفه‌ای است و نفوذ، ارتباط و تأثیر سیاسی نمی‌تواند روابط ما را از چارچوب قوانین و مقررات آژانس خارج کند.

وی با تأکید بر تأثیرگذاری ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب عنوان داشت: صفات، بینش و رویکرد مردم در دفاع مقدس موجب اقتدار کشور و پویایی نهال انقلاب اسلامی است؛ اردوی کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب است.

اسلامی با توجه به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه ابراز کرد: تفکر انقلاب اسلامی به‌همت کسانی که در این دفاع و انقلاب نقش‌آفرینی کردند، سبب شد امروز جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های دفاعی در منطقه تبدیل شود.

وی در پایان پیرامون پیشرفت کشور در صنعت دفاعی و علوم پایه تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل‌ و ظرفیت‌های داخلی و با تأسی از مکتب شهدای هسته‌ای، توانایی کشور را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار