بازدید 4276
۹

روسیه دسترسی به اینستاگرام را مسدود کرد

روسیه اعلام کرد: دسترسی کاربران به اینستاگرام مسدود خواهد شد، زیرا از این برنامه برای درخواست به منظور دست زدن به خشونت علیه نظامیان روس استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 12 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سازمان تنظیم مقررات روسیه روز جمعه اعلام کرد که دسترسی کاربران اینترنت به اینستاگرام مسدود خواهد شد، زیرا از این برنامه برای درخواست به منظور دست زدن به خشونت علیه نظامیان روس استفاده می‌شود.

نهاد ناظر رسانه‌ها و ارتباطات در روسیه موسوم به روسکومنادزور Roskomnadzor در بیانیه‌ای اعلام کرد دسترسی سراسری را به اینستاگرام محدود می‌کند، زیرا این شبکه "درخواست‌ها برای ارتکاب اقدامات خشونت آمیز را علیه شهروندان روس از جمله نیرو‌های نظامی" گسترش می‌دهد.

شرکت متا پلتفرمز Meta Platforms (فیس بوک سابق) که همچنین مالک اینستاگرام است، هنوز به درخواست برای اظهار نظر در این خصوص پاسخ نداده است. روسکومنادزور به طور خاص به توئیت روز پنحشنبه اندی استون Andy Stone سخنگوی متا اشاره کرد.

بیانیه استون پس از گزارش رویترز منتشر شد که اعلام کرده بود، متا سیاست خود را در زمینه نفرت پراکنی به طور موقت تغییر می‌دهد تا به کاربران اینستاگرام و فیس بوک در برخی کشور‌ها اجازه دهد خواستار خشونت علیه روس‌ها و نظامیان روس در چارچوب جنگ اوکراین شوند.

در چارچوب برخورد روسیه با "خبرهای جعلی" برخی از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری همچون بی بی سی، مسکو پیش از این دسترسی به فیس بوک را مسدود، دسترسی به توئیتر را محدود و اشاعه تعمدی گزارش‌های "جعلی" را جرم قلمداد کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
چه راحت از فضای مجازی صیانت کرد هیچ کس هم اعتراض نکرد. بعد مردم لوس ما تا میخان ازشون صیانت کنن سر و صدا راه میندازن.
پاسخ ها
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
چه راحت مردم سرزمینت رو به روسها فروختی راه بازه شما هم برم روسیه زندگی کن و برده پوتین باش
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
معنی کلمه صیانت رو بلد نیستی
پوتین از ترسش همه کار میکنه خیر سرش قدرت دوم جهانه ولی مزدور از سوریه استخدام کرده واسه جنگ کشورش از کره شمالی وضعش بدتر شده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
اوضاع کمی بی ثبات تر بشه از ایران هم برای دفاع از کرملین داوطلب خواهیم داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
حالت خوب نیست ها !!! روسیه که داشت با همین تروریست های سوریه میجنگید. اون اوکراینه ه رئیس جمهورش فراخوان داده و گفته جنگجویان سوریه میتونن بیان اوکراین. شما غربگداها چرا اینقدر تعطیلید ؟!!
یعنی کلا دارند ارتباط با خارج را قطع کرده و می گویند صرفا اخبار را از منابع داخلی پیگیری نمایید!چقدر آشنا!
وقتی شما نمیتونین در شبکه های اجتماعی مطلبی در مورد مقصر بودن ناتو در شکل گیری جنگ بیان کنین....خب روسیه هم کار درستو انجام میده..
طرح صیانت در عمل یعنی همین!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی