بازدید 5696

افزایش ۶۰ درصدی شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به ۱۹ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۱۴ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ 10 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن‎؛ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس، در مدت یک هفته ۶۰ درصد افزایش یافت که بیشترین میزان از زمان برچیدن محدودیت‌های کرونایی در این کشور است.

وزارت بهداشت ورفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در یک شبانه روز، حدود ۶۱ هزار و ۹۰۰ نفر دیگر در این کشور به کووید مبتلا شده اند.

بدین ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۹ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۱۴ نفر رسیده است. همچنین شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های انگلیس بستری اند، در مقایسه با هفته گذشته، ۲۵ درصد افزایش یافته است.

با جان باختن ۲۱۲ نفر دیگر در شبانه روز گذشته، مجموع قربانیان همه گیری کرونا در انگلیس، به ۱۶۲ هزار و ۳۵۹ نفر رسید. دولت انگلیس فقط بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کرونا جان خود را از دست دهند قربانی کرونا محسوب می‌کند.

انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر، پنجمین کشور دارای بیشترین مبتلایان به کرونا و هفتمین کشور دارای بیشترین جان باختگان این ویروس در جهان است. دولت انگلیس به عنوان نخستین کشور در اروپا از پنجم اسفند ماه همه محدودیت‌های کرونایی در این کشور را لغو کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر