بازدید 6956
۱

کاهش قیمت برنج خارجی مصوب شده است

سخنگوی دولت گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد قیمت برنج خارجی کاهش قیمت داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ 08 March 2022

به گزارش تابناک، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره مصوبات مهم دولت گفت: پیرو دستور مکرر رییس جمهور مبنی بر کنترل قیمت‌های بازار جلسه فوق العاده ای را ستاد تنظیم بازار برگزار کرد. این جلسه در جهت کنترل قیمت‌ها و تصمیماتی برای ارزهای مورد نیاز و قیمت برنج بوده است.

به گفته بهادری جهرمی مصوب شد قیمت برنج خارجی کاهش قیمت داشته باشد و همچنین این کاهش قیمت برای گوشت هم مصوب شد‌.در این جلسه مقرر شد وزارت کشاورزی ۱۵۰۰ قلم کالا را به طور سهل تر در اختیار مردم قرار دهد و همچنین قیمت برنج و گوشت در این جلسه مشخص شد مثلاً برنج هندی به قیمت ۲۰هزار ۵۰۰ و برنج پاکستانی به قیمت ۱۸هزار تومان و گوشت ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

سخنگوی دولت گفت که «بعد از فرمایشات رهبر انقلاب جلساتی در دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده تا اقدامات لازمی جهت ساماندهی بازار انجام شود که در هفته های اخیر شاهد قیمت ها ۵الی ۱۳درصد کاهش داشتند.»

وی گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته سود سهام عدالت تا پایان اسفند واریز خواهد شد و این سود امسال دو برابر سال گذشته خواهد بود و افرادی که سهام خود را تکمیل کرده یک میلیون تومان و افرادی که تکمیل نکرده بودند حدود ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
حالا گران میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار