بازدید 29029

مجلس علیه رئیسی اعلام جرم می‌کند؟!

مجلس یازدهم مصوبه غلاظ و شدادی گذراند که طبق آن، دولت مکلف شد مادام که تحریم‌های ضدِایرانی لغو نشده، هرگونه همکاری با آژانس ممنوع است. ضمانت اجرای مصوبه هم این بود که هرکس آن را رعایت نکند به شش ماه حبس محکوم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 08 March 2022

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری در یادداشتی که روزنامه اعتماد آن را منتشر کرده است نوشت:سفر اخیر رییس آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای به ایران در نقطه اوج مذاکرات وین منجر به صدور یک بیانیه مشترک شد که بند نخست آن، ایران را مکلف می‌کند تا دو هفته آینده به سوالات آژانس پاسخ کتبی بدهد و اسناد پشتیبان را در اختیار آژانس قرار دهد.

به خاطر داریم در بهمن ۱۳۹۹، مجلس یازدهم مصوبه غلاظ و شدادی گذراند که طبق آن، دولت مکلف شد مادام که تحریم‌های ضدِایرانی لغو نشده، هرگونه همکاری با آژانس ممنوع است. ضمانت اجرای مصوبه هم این بود که هرکس آن را رعایت نکند به شش ماه حبس محکوم می‌شود.

به دنبال این مصوبه که رییس دولت دوازدهم و وزارت خارجه با آن محالف بودند و جنجال‌های فراوانی هم بر سر آن به وجود آمد، عملا مذاکرات قفل شد و روحانی و ظریف عملا عقب نشستند. بیانیه اخیر سازمان انرژی هسته‌ای ایران و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در واقع نقض صریح مصوبه مجلس است و طبق آن عامل این نقض باید زندانی شود. حالا آقای رییسی به عنوان مسوول نهایی و اصلی قرار است به زندان برود؟ یا رییس سازمان انرژی اتمی یا وزیر محترم خارجه یا همه اینها؟ قطعا هیچ‌کدام.

چون آن مصوبه مجلس فقط به درد درِ کوزه می‌خورد و باقری‌کنی پس از انتخاب به عنوان رییس تیم مذاکره، رسما اعلام کرد با آن مصوبه هیچ مذاکره‌ای ممکن نیست. الان باید دید تندرو‌های دوآتشه مجلس که منافع ملی را فقط در حفظ خودشان می‌بینند، علیه دولت و شخص رییسی اعلام جرم می‌کنند؟ یا مثل موارد متعدد دیگر شاهد استاندارد دوگانه خواهیم بود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۹
" غلاظ و شدادی"!!
نمی شد این بنده خدا 2 کلمه قابل هضم تر بیان می کرد؟!یعنی معادلی ندارند این کلمات؟!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
"یعنی معادلی ندارند این کلمات"
شما معادل فارسی این جمله رو بگو. دنبال غلاظ و شداد نباش.
فقط به جای کلمه از واژه استفاده نکن که فارسی نیست فارسیزه شده ووکال میباشد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
علی آقا!منظور از کلمات معادل الزاما فارسی نبوده بلکه کلماتی که درک آنهابرای خواننده مطلب راحت تر باشد ملاک بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
باور کن الان از خود نویسنده هم بپرسی نمیدونه چیه!!!
غلاظ و شداد رو از کجا دراوردی
آخ آخ یادشون رفنه بوده این مصوبه رو لغو کنن . حالا میگی چیکار کنیم ؟
این نمایندگانی که این مصوبه را نوشتند از منافع ملی و محرومیت و فقر مردم چه می دانند.
معلوم است قانون در ایران لحظه ای و با شرایط افراد .
افراد از قانون در ایران مهم ترند
مجلس در ته امور هم نیست
و مجلسی که در راس امور نمی خواهد باشد. ....و اصولا هیچ کجای امور نیست ؟؟؟؟
مجلس یازدهم مصوبه غلاظ و شدادی گذراند!!!!!!!!!!!!میشه اول اینا را معنی کنی! .پاس داشتن زبان فارسی فقط به استفاده نکردن از زبان انگلیسی نیست بقیه زبانها مانند عربی را هم شامل میشود .اگر چه بسیاری از لغات فارسی عربی هستند ولی آن لغات تغییر شکل داده و با زبان فارسی آمیخته شده اند.ولی این لغاتی که شما بکار میبرید خواننده اصلا متوجه نمی شود چه معنی می دهند.
سلام عزیزان رسانه این کلمات بد ترکیب را از کجا میاورید به جز چند نفر روحانی بادانش زبان عربی کی اینو میفهمه یا میخواهید با این کلمات اسلام را گسترش بدهید لاقل معنایش را جلویش پرانتز میذاشتی در ضمن کدام نماینده میدونه سیب زمینی کیلویی چن هست
بیچاره مردم . شدیم کلاف سردرگم. اینها تکلیف را یکسره نمی کنند. چون خیلیها ازاین وضعیت .سود میبرند.بریم فکرنون باشیم. خربزه آبه. بی خیال این مردم.
سوالی که برا خیلی از دوستان پیش اومده، غلاظ و شداد چیه!؟
به زبون ساده یعنی سفت و سخت، این تعبیر درباره یاران حقیقی پیامبر در قرآن بکار برده شده که در برابر کافران، سستی نشون نمیدن...
بدون تعصب میگم: شاید نیمی از کلماتی که بکار میبریم، عربی هستن، و اگه اونها نباشن، صحبت کردن خیلی سخت میشه...حالا نمیدونم چرا بعضی دوستان از استعمال کلمات عربی دلخور هستن
این خبر تشویش اذهان عمومی است قابلیت بر خورد قضایی با نویسنده و خبرگزاری رو دارد دوم کجای مذاکره نقض است ونهایت تفسیر قانون با نهادی دیگر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عزیزم شما اصلاً مطلب رو نگرفتی ایشان به متن قانون مصوب مجلس در بهمن ماه سال گذشته اشاره کرده که دست دولت قبلی را در پوست گردو گذاشت و نقض کنندگان آن قانون .طی شش ماه گذشته این دولت حداقل دو بار مذاکره رسمی با رئیس آژانس انرژی اتمی داشته و به توافقاتی هم دست پیدا کرده اند از جمله
نصب دوربین در سایت کرج اگر این مذاکرات وتوافقات نقض قانون مجلس نیست پس بفرمائید چیه؟مملکت ما شده یک بام دو هوا
:))))))))))))))))))))0000
مگر درانتخاب شهردار تهران قانون رعایت شد؟درکجای این کشور قانون رعایت میشود کافی است دو سه بار به دولت روحانی توهین کنی ومدیرکلی یااستانداری یا شهرداری کلان شهری راتصاحب کنی!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی