بازدید 5896
۱

پويش نظامی‌خوانی در فضای مجازی برگزار می‌شود

به گفته افراسیابی به 50 برگزیده این پویش، 50 جایزه نقدی یک میلیون تومانی به همراه یکی از کتب نفیس حکیم نظامی اعطاء می شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 07 March 2022

پويش نظامی‌خوانی در فضای مجازی برگزار می‌شودبا هدف نکوداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی، پویش ملی نظامی خوانی در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر محمد صادق افراسیابی، معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: روز ۲۱ اسفندماه در تقویم رسمی ایران روز بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی است. به همین جهت به منظور معرفي ابعاد مختلف شخصيت حکيم نظامي شاعر و داستان‌ سراي ايراني پارسي‌گوي، معرفي آثار و سروده‌های حکيم نظامي و استفاده از ظرفيت فضاي مجازي براي توليد محتوا با محوريت حکيم نظامي، پویشی مردمی نظامی خوانی در فضای مجازی تدارک دیده شده است.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از خوانش آثار حکیم نظامی توسط خود ویدیویی ضبط کرده و یا پادکستی تهیه کرده و از طریق مراجعه به سامانه پلتزار به نشانی اینترنتی https://platzaar.ir در این پویش شرکت کنند.

به گفته افراسیابی به 50 برگزیده این پویش، 50 جایزه نقدی یک میلیون تومانی به همراه یکی از کتب نفیس حکیم نظامی اعطاء می شود.

وی خاطر نشان ساخت: برگزاری مسابقه کتابخوانی در پلتفرم های حوزه کتاب و برگزاری مسابقات دانش آموزی از طریق سامانه شاد از دیگر برنامه های مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برای بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی با همکاری اپلیکیشن های حوزه کتاب و سامانه شاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
احسنت احسنت احسنت
شعر خوانی را در سطح محله ها تشویق کنید. مساجد محله می توانند شب شعر بگذارند. خیابان را چراق بزنند چند تا صندلی بگذارند و یک چایی برای شب های بهار و تابستان. مردم محله کنار مسجد جمع بشوند شعر خوانی کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست