بازدید 4194
۲

ماسک فاقد برچسب کنترل اصالت نخرید

رییس اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی سیستان و بلوچستان گفت:تمامی ماسک های پزشکی که در داروخانه ها و یا فروشگاه های کالا پزشکی عرضه می شوند، باید دارای برچسب کنترل اصالت و سلامت باشند.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 07 March 2022

به گزارش «تابناک»، دکتر محدثه نجاری در گفتگو با ایسنا افزود: مصرف کننده با خراش لایه محافظ برچسب و ارسال کد ۱۶ رقمی مربوطه بصورت پیامک به شماره اختصاصی ۲۰۰۰۸۸۲۲، می‌تواند از سلامت و اصالت کالای خریداری شده، مطمئن شود.

وی بیان کرد: علاوه بر برچسب اصالت و سلامت، بر روی بسته بندی ماسک، بایستی مشخصات کامل تولید کننده، تاریخ تولید و انقضاء محصول نیز درج شده باشد.

نجاری گفت: ماسک‌های فاقد برچسب اصالت و سلامت که توسط برخی افراد سودجو به فروش می‌رسند، از لحاظ کیفیت و ایمنی در سطح پایینی قرار دارند و به هیچ عنوان مورد تایید نمی‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها درصورت مشاهده عرضه ماسک بدون مشخصات و فاقد برچسب اصالت در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های کالا پزشکی، می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن مستقیم ۳۳۳۷۲۰۶۳ جهت پیگیری، گزارش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
می گذاشتی یکی دوسال دیگه از کرونا بگذره بعد اعلام می کردی که چه ماسکی مردم وخلق الله بگیرند واستفاده کنند نکنه صبح جمعه بلند شدی اخبار جدید شنیده اید ماشاالله به اینهوش وزکاوتتان
داداش...۳ سال ازکرونا گذشت تا به فکر کیفیت ماسک افتادن دیگه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار