بازدید 6709

معامله از شما، جایزه از ما!

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، در روزهای منتهی به پایان قرن، جشنواره‌ای هیجان‌انگیز برگزار می‌کند. جشنوارهٔ «معامله از شما، جایزه از ما»، بسیار ساده است؛ کافی است در طول بازهٔ جشنواره (۱۵ اسفند تا انتهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰)، مجموعاً حداقل معادل ۳ میلیون تومان در بازارهای معاملاتی تبدیل، معامله کنید و در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی تبدیل، شرکت داده شوید. ۱۰۰ جایزهٔ یک‌میلیون‌تومانی که به قید قرعه، به ۱۰۰ نفر اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 06 March 2022

معامله از شما، جایزه از ما!

صرافی ارز دیجیتال تبدیل چیست؟

تبدیل (به آدرس tabdeal.org)، یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی است که بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این صرافی معتبر ایرانی، با ارائهٔ ابزارهای حرفه‌ای معامله، هم برای کاربران حرفه‌ای و هم برای کاربران مبتدی، مکانی امن و آسان را برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌ است.

معامله از شما، جایزه از ما!

جشنوارهٔ «معامله از شما، جایزه از ما» چیست؟

در بازهٔ این جشنواره (۱۵ اسفند تا انتهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰)، اگر در بازارهای معاملاتی صرافی تبدیل، مجموعاً حداقل معادل ۳ میلیون تومان معامله کنید، در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومان برای ۱۰۰ نفر شرکت داده می‌شوید.

معامله از شما، جایزه از ما!

یعنی پس از پایان بازهٔ جشنواره، میان کاربرانی که شرایط قرعه‌کشی را داشته‌باشند، قرعه‌کشی می‌شود و ۱۰۰ کاربر، برگزیده می‌شوند و به هر یک از این ۱۰۰ کاربر، یک میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود.

چگونه در جشنواره شرکت کنم؟

شما به‌سادگی می‌توانید با ثبت‌نام و تکمیل احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، حساب کاربری خود در تبدیل را ایجاد کنید. احراز هویت در تبدیل، آسان و سریع صورت می‌گیرد و احراز هویت شما معمولاً در کم‌تر از ۲۴ ساعت بررسی می‌شود.

سپس از طریق حساب بانکی خود و درگاه پرداخت قانونی، واریز تومانی به تبدیل خواهید داشت و حالا هم می‌توانید از طریق بازارهای تومانی تبدیل معامله کنید و هم می‌توانید ابتدا با خرید تتر، در بازارهای تتری تبدیل، معامله کنید.

هرگاه مجموع حجم معاملات شما در بازارهای معاملاتی تبدیل، حداقل معادل ۳ میلیون تومان شود، در قرعه‌کشی پایان جشنواره شرکت داده می‌شوید و شانس این را خواهیدداشت که یکی از ۱۰۰ برندهٔ خوش‌شانس جشنواره باشید. جایزهٔ جشنواره، ۱۰۰ میلیون تومان برای ۱۰۰ نفر است؛ یعنی ۱۰۰ جایزهٔ یک‌میلیون‌تومانی برای ۱۰۰ نفر.

مزایای صرافی ارز دیجیتال تبدیل

تبدیل، یک صرافی پیشرو در میان صرافی‌های ایرانی است که بخشی از مزایای آن، به شرح زیر است:

  • متنوع‌ترین بازار معاملاتی در ایران با پشتیبانی بیش از ۷۵ ارز دیجیتال
  • سفارش حد ضرر (Stop loss) و OCO
  • اپلیکیشن موبایل
  • برخورداری از امنیت بالا
  • پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین
  • مشاورهٔ رایگان
  • خرید آسان با چند کلیک
  • امکان تبدیل مستقیم هر ارز دیجیتال به هر ارز دیجیتال دیگر (Swap)
  • کیف پول اختصاصی و امن برای هر کاربر
  • شبکه‌های متنوع انتقال ارز دیجیتال
  • ثبت‌نام و احراز هویت سریع و ساده
  • امکان کسب درآمد از طریق دعوت از دوستان به تبدیل
  • امکان خرید و فروش و واریز و برداشت ۲۴ ساعته

سؤالات متداول

ممکن است سؤالات زیادی در مورد جشنوارهٔ زمستانی تبدیل (به آدرس https://tabdeal.org/winter-festival) داشته‌ باشید. در این‌جا می‌توانید سؤالات متداولی را ببینید که شاید سؤال شما هم باشند.

کلیت جشنواره، به چه صورت است؟

در بازهٔ جشنواره (۱۵ اسفند تا انتهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰)، اگر در بازارهای معاملاتی تبدیل، مجموعاً حداقل معادل ۳ میلیون تومان معامله کنید، در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومان برای ۱۰۰ نفر شرکت داده می‌شوید. یعنی پس از پایان بازهٔ جشنواره (در روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰)، میان کاربرانی که شرایط قرعه‌کشی را داشته‌باشند، قرعه‌کشی می‌شود و ۱۰۰ کاربر، برگزیده می‌شوند و به هر یک از این ۱۰۰ کاربر، یک میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود.

چگونه می‌توانم در جشنواره شرکت کنم؟

اگر در بازهٔ جشنواره (۱۵ اسفند تا انتهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰)، در مجموع حداقل معادل ۳ میلیون تومان در بازارهای معاملاتی تبدیل، معامله کنید، در قرعه‌کشی ۱۰۰ جایزهٔ یک‌میلیون‌تومانی برای ۱۰۰ نفر، شرکت داده می‌شوید. برای شرکت در جشنواره، کافی است مجموعاً به‌میزان حداقل معادل ۳ میلیون تومان، در بازارهای معاملاتی تبدیل، معامله کنید.

چگونه می‌توانم در تبدیل معامله کنم؟

شما می‌توانید مطابق راهنمای معامله در تبدیل، به‌سادگی معامله کنید. خلاصهٔ فرایند معامله، شامل ثبت‌نام و احراز هویت در ابتدا و سپس واریز تومانی به کیف پول تبدیل است. در ادامه می‌توانید مستقیم وارد بازارهای تومانی تبدیل شوید، یا این‌که ابتدا تتر بخرید و سپس وارد بازارهای تتری تبدیل شوید و سفارش خرید یا فروش خود را ثبت کنید.

آیا منظور از ۳ میلیون تومان معامله، فقط در بازارهای تومانی تبدیل است؟

خیر، معامله در هر بازاری، اعم از تومانی و تتری، حساب می‌شود.

حجم معامله در بازهٔ جشنواره، چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر در بازار تومانی معامله کنید، مقدار دقیق حجم معامله به تومان، مشخص است و اگر در بازار تتری معامله کنید، معادل تومانیِ حجم معامله، بر حسب قیمت تتر، محاسبه می‌شود. در نهایت حجم معاملات بر حسب تومان در همهٔ بازارها با هم جمع می‌شود. دقت بفرمایید که حجم معاملات شما در رأس هر ساعت (مثلاً ساعت ۱۲، ۱۳، ۱۴ و...) به‌روزرسانی می‌شود.

آیا خرید آسان نیز جزء حجم معاملات در بازارها محسوب می‌شود؟

خیر، محسوب نمی‌شود؛ زیرا منظور از حجم معاملات در جشنواره، معاملات در بازارهای تتری و تومانیِ تبدیل است و خرید آسان، شامل بازارهای معاملاتی نمی‌شود.

چگونه می‌توانم بفهمم که چه مقدار حجم معامله با شرکت در قرعه‌کشی فاصله دارم؟

در صفحهٔ جشنواره، میزان حجم معاملهٔ باقی‌مانده برای شرکت در قرعه‌کشی، مشخص شده‌است.

اگر در بازهٔ جشنواره، مجموعاً بیشتر از ۳ میلیون تومان معامله کرده‌باشم، آیا شانس برنده‌شدنم در قرعه‌کشی، متناسب با حجم معاملاتم، افزایش می‌یابد؟

شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی، میان تمام کاربرانی که حداقل معادل ۳ میلیون تومان در بازهٔ جشنواره معامله کرده‌باشند، یکسان است و متناسب با حجم معاملات، تغییر نمی‌کند.

مقدار جایزه چقدر است و چگونه اهدا می‌شود؟

جایزه، ۱۰۰ میلیون تومان، برای ۱۰۰ نفر است. یعنی با قرعه‌کشی بین افرادی که حائز شرایط جشنواره باشند، به ۱۰۰ نفر، هر کدام یک میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود. این جایزه در کیف پول تبدیل برندگان شارژ می‌شود.

جوایز جشنواره، چه زمانی واریز می‌شوند؟

پس از پایان بازهٔ جشنواره، در روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، میان کاربرانی که شرایط شرکت در قرعه‌کشی را داشته‌باشند، قرعه‌کشی می‌شود و در همان روز، نام برندگان اعلام شده و جایزه تا آخر روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، به کیف پول تبدیل برندگان، واریز می‌شود. برندگان جشنواره می‌توانند در کیف پول تبدیل خود، این مقدار تومان را مشاهده کنند. هم‌چنین از طریق مراجعه به «تاریخچه من» در کیف پول و سپس قسمت «جوایز»، می‌توانند واریزشدنِ این جایزه را مشاهده کنند.

آیا امکان برداشت یا معامله برای جایزهٔ جشنواره وجود دارد؟

بله حتماً وجود دارد. جایزهٔ جشنواره در کیف پول برندگان واریز می‌شود و برندگان می‌توانند با آن معامله کنند یا آن را برداشت کنند.

قرعه‌کشی جشنواره، به چه صورتی انجام می‌شود؟

ابتدا کاربرانی که حائز شرایط شرکت در قرعه‌کشی باشند، مشخص می‌شوند و سپس با استفاده از یک نرم‌افزار کامپیوتری، ۱۰۰ نفر از این کاربران، به‌صورت کاملاً تصادفی مشخص می‌شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار