بازدید 4793
۱
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبرداد

کشف ۳۱ کیلوگرم شیشه افغانی در ارومیه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۳۱ کیلو گرم شیشه افغانی در ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 06 March 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شمسعلی حقوردیان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق مواد مخدر در ارومیه مطلع که مقادیر زیادی مواد مخدر شیشه را از مرزهای شرقی وارد این استان کرده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و طی یک عملیات ضربتی در حاشیه شهر خودروهای آنان توقیف که در بازرسی از آنها ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و یک خودرو سمند و یک خودرو پژو ۴۰۵ توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حقوردیان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در مجموعه انتظامی برای ارتقاء امنیت هم وطنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوبه دیگه افغانیها اومدن تو کار تجارت شیشه ایران رو مثل افغانستان نابود کنن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر