بازدید 4773
۱

فاصله اجتماعی در مسجد الحرام لغو شد

یک منبع در وزارت کشور عربستان از لغو فاصله اجتماعی در مسجدالحرام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 06 March 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، یک منبع در وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که برخی اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در این کشور لغو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان این منبع افزود: فاصله‌گذاری اجتماعی در مسجدالحرام، مسجدالنبی و سایر مساجد عربستان با الزام استفاده از ماسک برداشته می‌شود.

این منبع در ادامه تاکید کرد: اجرای فاصله گذاری اجتماعی در همه مکان‌های سرپوشیده و باز لغو می‌شود و فعالیت‌های مختلف ورزشی و اجتماعی آغاز خواهد شد و نیازی به ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR و تست آنتی ژن پیش از سفر به عربستان نیست .

همچنین پروازها به برخی از کشورها از جمله افغانستان، موزامبیک، نیجریه، زامبیا و اتیوپی که پیش از این ممنوع شده بود نیز از سرگرفته می شود.

مقامات سعودی اخیراً بخشی از اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله با گسترش ویروس جهش یافته کرونا «امیکرون» ،در حرمین شریفین دوباره تشدید کردند.

هفته گذشته عربستان تصمیم گرفت تا در ماه رمضان آینده به زائران خارجی اجازه دهد عمره را انجام دهند.

وزارت حج و عمره عربستان در گزارش روزانه خود درباره مجوزهای الکترونیکی صادر شده برای عمره، نماز و زیارت اعلام کرد که در هفت ماه گذشته بیش از 29,4 میلیون مجوز برای ورود به مسجدالحرام صادر کرده است. در همین مدت بیش از 3.7 میلیون مجوز برای دسترسی به مسجدالنبی به نمازگزاران اعطا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در مسجد الحرام که مقدس ترین مکان مسلمانان است انبوهی از زن و مرد نامحرم با فشردگی و تماس ( غالبا غیر ارادی ) با یگدیگر در حال طواف خانه خدا هستند اما در خلوت ترین امامزاده های ایران ؛ زائران بر اساس جنسیت تفکیک می شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار