بازدید 4333
۲

فعالیت همه مدارس قم حضوری شد

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی،تمام مدارس دولتی و غیردولتی این استان باید به‌صورت حضوری فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 06 March 2022

به گزارش «تابناک»، غلامرضا رضایی روز یکشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به دستورالعمل مدیریت ستاد ملی کرونا و مصوبه ستاد استانی مقرر گردیده با توجه به وضعیت استان، تمامی واحدهای آموزشی قم دولتی و غیردولتی از هفته جاری فعالیت‌های خود را در ۲ گروه الف و ب به‌صورت حضوری آغاز کنند.

وی از دانش آموزان تقاضا کرد: حضور در مدارس را جدی بگیرند و اولیا نیز همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: آموزش حضوری بسیار مطلوب و شایسته‌تر از آموزش مجازی است و سرعت پیشرفت علمی دانش آموزان را به‌صورت فزاینده به پیش خواهد برد.

رضایی تاکید کرد: مدیران باتدبیر در همه مدارس استان دستورالعمل‌های لازم بهداشتی را رعایت کنند و از دانش آموزان نیز انتظار داریم نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت متقابل اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با ماسک راهی مدرسه شوند و نسبت به رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی حساسیت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان، ابراز امیدواری کرد: سرعت انتقال بیماری کرونا کمتر و به صفر برسد تا دانش آموزان بانشاط هر چه بیشتر در واحدهای آموزشی حاضر شوند.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم افزود: دانش آموزان درمدارس حضوری فعال داشته باشند و مدیران نسبت به حضور آنان حساسیت‌های لازم را مدنظر قرار دهند.

وضعیت کرونایی قم که از روز هشتم بهمن‌ماه به رنگ قرمز درآمده بود، روز ششم اسفندماه نارنجی شد.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام و درود میفرستم به پیک جدید کرونا
مسئولین استان قم چرا انقدر اصرار دارن مردم رو قربانی تصمیمات غلطشون کنن؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار