بازدید 3590
۱

ممنوعیت فروش گونه‌های جانوری در ایلام

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: خرید و فروش گونه‌های مختلف جانوری حیات وحش در ایلام ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 06 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالصاحب بازیار اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، متأسفانه شاهد هستیم برخی افراد در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به خرید و فروش انواع گونه‌های مختلف جانوری نظیر لاک پشت، مارها و سمندر لرستانی در اماکن عمومی می‌کنند.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست از مراکز خرید و فروش ماهی قرمز در سراسر استان بازدید و در صورت مشاهده خرید و فروش هرگونه حیات وحش با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

بازیار ادامه داد: مردم از رهاسازی ماهیان قرمز عید در رودخانه‌ها خودداری کنند، که در صورت ورود به اکوسیستم‌های طبیعی به عنوان گونه مهاجم عمل کرده و حیات گونه‌های آبزی را با خطر مواجه می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از گردشگران و هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب زیست‌محیطی، خرید و فروش، نگهداری جانوران وحشی و غیره را به سامانه ۱۵۴۰ اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان و یا ادارات محیط زیست شهرستان‌ها اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کار خوبیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی