ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

سهام عدالت در هفته سوم اسفندماه در حالی با افزایش ارزش مواجه شد که شاخص‌های بورس امروز همگی مثبت بودند و همراستا با رشد ۱.۳۸ درصدی شاخص بورس، ارزش سهام عدالت ۱.۷ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 05 March 2022

به گزارش بورس تابناک،  شاخص کل بورس امروز ۱۷ هزار و ۶۲۷ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۲۹۸ هزار واحد افزایش یافت و در مرز کانال ۱.۳ میلیونی ایستاد. شاخص کل با هم وزن نیز ۱۶۰۰ واحد صعود کرد و در رقم ۳۳۵ هزار و ۸۰۴ واحد ایستاد.
نماد‌های فملی، کچاد و شستا بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند؛ و تیپیکو، شیران و تنوین نماد‌هایی بودند که مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.
ارزش روز سهام عدالت در چند وقت گذشته تحت تاثیر افت و خیز‌های ایجاد شده در معاملات بورس با نوساناتی شدید همراه شد و زمینه ضرر و زیان‌های مشمولان سهام عدالت را فراهم کرد، اما امروز شاخص بورس تغییر مسیر داد و به مدار صعودی بازگشت که این امر در ارزش سهام عدالت بی تاثیر نبود و به مراتب سبب افزایش بازدهی این سهام در پرتفوی سهامداران شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۳۴۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۷ درصد معادل ۱۷۱ هزار و ۸۶۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۰۸ تومان رسیده است. منبع: نبض بورس

رشد ارزش سبد سهام عدالت همراه با شاخص‌ها
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار