بازدید 5150
۲

پرواز فوق‌العاده هما برای انتقال ایرانیان از رومانی

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی‌ مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، برای انجام پرواز فوق‌العاده جهت انتقال این افراد به کشور اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 04 March 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «حسین جهانی» مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی‌ و سایر هموطنان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان ناوگان حامل پرچم و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای انجام پرواز فوق‌العاده جهت انتقال این عزیزان اعلام کرد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشوری رومانی و اخذ مجوزهای لازم، برای انجام پرواز فوق‌العاده برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

جهانی به چگونگی انجام این پرواز اشاره کرد و گفت: این پرواز در روز شنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری با شماره پرواز ۵۳۹۲ در ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۰۱ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست به زمین خواهد نشست.

این پرواز بعد از سوار کردن مسافران حاضر در فرودگاه بخارست با شماره پرواز ۵۳۹۳ این فرودگاه را در ساعت ۰۱ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) ترک و در ساعت ۰۷ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه امام (ره) به زمین خواهد نشست.

مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در پایان گفت: اولین گروه دانشجویان در روز دهم اسفندماه سال جاری با پرواز "هما "از فرودگاه ورشو به میهن انتقال یافتند و همکاران پر تلاش ما آمادگی پروازهای بعدی را نیز دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
لعنت برپوتین
لعنت برروسیه
لعنت بر جنگ افروز
عالی است دست مسئلوین درد نکنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان