بازدید 15932

بابک یزدان‌نژاد بر اثر کرونا درگذشت

بابک یزدان‌نژاد، هنرمند سازنده ساز و عضو وابسته درجه یک خانه موسیقی ایران، شامگاه گذشته بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در سن ۴۶ سالگی درگذشت.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 01 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عاطفه رفیع، همسر بابک یزدان‌نژاد، با تأیید خبر درگذشت همسرش اظهار کرد: بابک یزدان‌نژاد در پی ابتلا به بیماری کرونا و پس از ۲ هفته بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شامگاه دوشنبه، ۹ اسفند ۱۴۰۰، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.

ایرج کاردان، دوست قدیمی بابک یزدان‌نژاد نیز در این خصوص گفت: او مشکل سنگ کلیه داشت و با توجه به اینکه ویروس کرونا افراد را از نقطه ضعفشان مورد حمله قرار می‌دهد، در پی ابتلا به این بیماری ریه‌هایش درگیر شده و کلیه‌هایش از کار افتاده بود. با وجود کلیه تلاش‌های پزشکان و اقداماتی که انجام دادند، وی پس از چندین روز کما روز گذشته از دنیا رفت.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این سازنده و نوازنده موسیقی ادامه داد: پیکر آن مرحوم امروز در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده می‌شود.

بابک یزدان‌نژاد متولد سال ۱۳۵۴ در شهر مشهد و سازنده ساز سه‌تار، بم سه‌تار، سه‌تار پوستی و شورانگیز بود. او همچنین نوازنده موسیقی و عضو وابسته درجه یک خانه موسیقی ایران بود. وی دیروز در سن ۴۶ سالگی درگذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار