بازدید 5746

ورود سامانه بارشی از غرب کشور

کد خبر: ۱۱۰۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 27 February 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: در ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از شمال شرق و غرب کشور همینطور دامنه‌های شرقی البرز ،بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشورمان بارش باران را خواهیم داشت که شدت بارش‌ها امروز در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و استان گلستان خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه نوار شرقی کشور، روز سه‌شنبه در شرق کشور بارش ها به شکل خفیف ادامه پیدا خواهد کرد اما از روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایدار خواهد بود.

رفیعی گفت : از روز پنجشنبه ورود سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب را به داخل کشورمان خواهیم داشت که این سامانه سبب بارش باران و همین‌طور کاهش دما در این مناطق خواهد شد که مناطق سردسیر بارش‌ها به شکل برف خواهد بود و به تدریج جنوب غرب کشور تحت تاثیر قرار این جو قرار خواهد گرفت.

وی گفت:طی ۲۴ ساعت آینده بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور همین طور مرکز و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت که در برخی از نقاط سبب ریزش گرد و خاک خواهد شد.

وی گفت:از بعد از ظهر امروز تا روز سه شنبه آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان در مورد وضعیت آب و هوای تهران گفت :آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود که برخی مواقع تشدید خواهد شد، حداکثر دما ۱۷ و حداقل دما نیز فردا ۶ درجه بالای صفر پیش بینی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی