بازدید 5309
۹

آلمان به اوکراین سلاح می‌فرستد

آلمان در چرخشی چشمگیر، تصمیم به ارسال ۱۰۰۰ قبضه سلاح ضدزره و ۵۰۰ موشک دوش‌پرتاب دفاع هوایی "استینگر" به اوکراین گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 27 February 2022

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای، برلین تا پیش از این درخواست‌های ارسال تسلیحات مرگبار به نیرو‌های مسلح روسیه را رد کرده و در عوض ۵۰۰۰ کلاه نظامی به کی‌یف فرستاده بود؛ اقدامی که شهردار این شهر آن را "یک شوخی" توصیف کرد.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان نیز برای حصول اطمینان از اینکه این تغییر موضع کشورش مورد توجه قرار گرفته، در توییتر نوشت: حمله روسیه به اوکراین نشانگر یک نقطه عطف است. این وظیفه ماست که تمام تلاشمان را برای حمایت از اوکراین در دفاع از خود در برابر تهاجم روسیه بکنیم.

آلمان در پی شکست خود در جنگ جهانی دوم، سیاستی مبنی بر عدم صادرات سلاح به مناطق جنگی در پیش گرفته است. این سیاست بدین معناست که کشور‌هایی که تسلیحات ساخت آلمان را در اختیار دارند نیز باید برای ارسال آن‌ها به کشور‌های درگیر جنگ، از برلین مجوز بگیرند.

این سیاست آلمان، مانع شده بود که برخی از دیگر کشور‌ها نیز بتوانند به اوکراین سلاح ارسال کنند، اما اکنون این مسئله نیز تغییر کرده است.

دولت آلمان اعلام کرد که با تحویل ۴۰۰ آرپی‌جی از هلند و هویتزر‌های قدیمی GDR از استونی به ارتش اوکراین موافقت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
دیره ولی بازم خوبه
اوکراین صد برابر سلاح بیشتری داشته است که روسیه نابود کرده است
غرب نامرد اگر راست می گوید 4 تا موشک بزند تا کمی پوتین حساب کار خود را بکند.
50 کشور عضو ناتو هستند و اوکراین به اطر قرار بود به ناتو بپیوندد مورد هجوم قرار گرفته
هر کدام 4 تا موشک بزنند روسیه حساب کار خود را می کند.
حیف اوکراین که این همه سال نوکری آمریکا را کرده
و پس از آمریکا بیشترین نیرو را در تهاجم به عراق ارسال کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
از نظر شما هر کشوری که دموکراسی داره و مردمش در آزادی هستند نوکر آمریکاست و ونزویلا و سوریه و کره شمالی و امثالهم که در فقر و فساد و اختلاس و رانت خواری و بی کفایتی سرانشان دست و پا می زنند و بدون اجازه روسیه و چین آب نمی خورند لابد کشورهای مستقل هستند.چشمهاتو باز کن رییس جمهور اوکراین دوشادوش مردم اوکراین لباس نظامی پوشیده جلوی متجاوزران روس را گرفته و ارتش روسیه زمین گیر شده
۱۰۰۰ قبضه دوش پرتاب ضد زره یعنی نابودی هزار تانک روسیه
۵۰۰ قبضه موشک استینگر یعنی نابودی پانصد بالگرد و حنگنده روسی

و این یعنی نابودی نیروی زمینی و هوایی روسیه پوتین تیر خلاص را به خودش زد. چین نیز دقیق این جنگ و حماسه اوکراینی ها را نگاه می کند و مردم تایوان نیز از مردم اوکراین یاد می گیرند که چین و روسیه که کشورهای دموکراتیکی نیستند فقط ارتش های پوشالی دارند.کلا قدرت یک کشور در دموکراسی است نه در موشک و بمب اتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
صنعتی و سنتی رو با هم مصرف نکنید
برای پیروزی مردم اوکراین دعا می کنیم
این بچه پررو را سر جاش بشونن تا دیگه هوس کشور گشایی نکنه
غرب و اروپا بفکر فروش سلاح های خودشان هستند چه اوکراین پیروز شود و چه شکست بخورد اگر راست می گویند که حامی اوکراین هستند چرا نیرو نمی فرستند؟
اوکراین بزودی به تصرف روسیه در می اید تلاش غربیها در این شرایط فایده ای ندارد انچه روسیه دارد امریکا و غرب ندارند موشک شیطانی یکی از ان سلاحهاست که بعد از شلیک کشورهای غربی گفتند ما نیرو به اوکراین نمی فرستیم زیاد طول نمی کشد اوکراین خائن که می خواست با هواپیمای به ظاهر مسافربری اطلاعات پدافندی تهران را به امریکا بدهد تا نقاط حساس تهران را موشک باران کند لذا جزای خائن همین است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی