بازدید 5756

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 26 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در شیفت سوم جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی عیلزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس به همراه ۴۱ نماینده دیگر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: در مقابل اقدامات دشمنان در راستای حذف محتویات مربوط به حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی چه اقداماتی انجام شده است؟ به همراه ۳۱ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاوزی: لزوم رسیدگی فوری به وضعیت آسیب‌دیدگان سیل جنوب کشور. به همراه ۴۱ نماینده دیگر به وزیر میراث فرهنگی: ضرورت افزایش ظرفیت گردشگری استان‌ها و شهرستان با عنایت به وضعیت اقتصادی کشور، به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت نصب علائم هشدار در جاده دهستان‌ها و روستاها.

احمد محرم زاده یخ فروزان، نماینده اهر و هریس به همراه ۲۱ نماینده دیگر: لزوم تسریع در عملیاتی کردن درمانگاه‌های حوزه انتخابیه.

علی علیزاده، نماینده مراغه و عجب شیر به همراه ۳۷ نماینده مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا مراجع درمانی بیمه تامین اجتماعی فقط در مراکز استان تجمیع می‌شود؟

حسین حاتمی، نماینده خداآفرین، کلیبر و هوراند به وزیران اقتصاد، امور خارجه و کشور: لزوم تسریع در فعال‌سازی گذرگاه مرزی خداآفرین.

محمد وحیدی، نماینده بجنورد به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تأمین معلمان خرید خدمات برای مدارس فاقد معلم مناطق مرزی و محروم. به همراه ۲۳ نفر به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در آغاز احداث بیمارستان شهرستان محروم مرزی راز و جرگلان و پیش بینی فوری نیروی انسانی آن.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست