بازدید 8916

زلنسکی: هدف شماره یک، من هستم

ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفته است که "دشمن من را به عنوان هدف شماره یک مشخص کرده، و خانواده ام هدف شماره دو هستند."
کد خبر: ۱۱۰۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴ 25 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، او در نطقی ویدئویی که رسانه های اوکراین پخش کردند، گفت که در "مقرهای دولتی" در کی یف به سر می برد و خانواده اش هم در اوکراین هستند.

زلنسکی همچنین اخطار داد که مقام های اوکراینی اکنون "اطلاعاتی مبنی بر ورود گروه های خرابکاری دشمن به کی یف" در دست دارند.

او جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.

همچنین به گزارش مهر، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین گفت که پس از صحبت با رهبران غربی مأیوس شده است.

او گفت: «من کسی را نمی بی نم که در کنار اوکراین بجنگد.»

زلنسکی گفت که تاکنون ۱۳۷ نفر در تهاجم روسیه کشته و ۳۱۶ نفر زخمی شده اند.

اوکراین در حالی درگیر حمله روسیه شده که تا کنون کشورهای غربی به تحریم روسیه بسنده کرده و آمریکا و ناتو نیز اعلام کرده اند که تصمیمی برای جنگ با روسیه ندارند.

پیش از این نیز، «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان عصر پنجشنبه اعلام کرده بود که با تحریم و قطع دسترسی روسیه به سیستم پرداخت بین‌المللی سوئیفت در شرایط فعلی مخالف است و اصرار دارد که این گزینه باید برای بعد باقی بماند.

شولتز با ورود به نشست سران اتحادیه اروپا که به صورت فوری در بروکسل برگزار شد، گفت که واکنش به جنگ روسیه علیه اوکراین با اعمال «تحریم‌های ضروری بیشتر» مهم است. با این حال، وقتی از او پرسیده شد که آیا این تحریم‌ها باید شامل ممنوعیت روسیه از استفاده از سوئیفت باشد، او گفت که با چنین اقدامی مخالف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار