بازدید 4216
۵

زارع‌پور: درخواست افزایش پهنای باند بین‌الملل را داده‌ایم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جزییات جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و از پیشنهاد دولت برای افزایش پهنای باند در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 23 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا؛ عیسی زارعپور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، درخواست این وزارتخانه برای افزایش پهنای باند بین الملل مطرح شده است.

وی به مباحث مطرح شده در این شورا پیرامون پیشنهاد دولت برای افزایش پهنای باند اشاره کرد و افزود: با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسه، پیشنهاد وزارت ارتباطات برای بررسی بیشتر به مرکز ملی فضای مجازی ارجاع شد تا در جلسه آتی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: برخی رسانه‌های نزدیک به اعضای شورای عالی فضای مجازی، با انتشار اخباری مدعی درخواست دولت برای کاهش پهنای باند بین الملل اینترنت در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی شدند که بررسی‌ها نشان می‌دهد این اخبار خلاف واقع و مغایر با مواضع این افراد در جلسات شورای عالی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
معمولا مسئولین دولتی اول تکذیب سپس تشکیک بعدش تسلیم رو در پیش میگیرند ولی آخرش معلوم میشه همون حرفی رو که اول شایع شده بوده درست بوده!
براي استفاده خودتون ديگه نه مردم
شما همون قبلي رو كاهش دادي واينترنت نسبت به قبل بشدت ضعيف شده بعد تقاضاي افزايش پهناي باد را دادي
قسم حضرت عباس رو قبول كنيم يا دم خروس را
سلام وزیر
همین تابناک هم به زور باز میشه
نکنه سرورهای تابناک هم خارج ایران هست
جالبه که وزارت ارتباطات یک کشور که مسئول تامین ارتباطات هست و شرکتی به نام ارتباطات زیر ساخت با آنهمه پرسنل و هزینه دارد برای ارتقای پهنای باید به جای دیگری درخواست دهد.این یعنی اگر فردا فیروزآبادی و دار و دسته اش تصمیم گرفتن که اینترنت قطع بشه وزارتخانه کاره ای نیست و این یعنی کنترل بر اینترنت از جای دیگری و توسط نهادهای امنیتی در حال انجام است.طرح صیانت یعنی همین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها