بازدید 8641
۶

نحوه فعالیت مدارس در شرایط قرمز کرونایی اعلام شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا توضیحاتی درباره نحوه فعالیت مدارس در شرایط قرمز کرونایی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ 19 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر عباس شیروژن گفت: تصمیم ستاد جدی و شفاف است. درگیری استان‌ها از ابتدای پیک متفاوت است و قرار بر این شده به‌جای این‌که تعطیلی‌ها سراسری باشد که بازگشت به شرایط عادی هم پس از آن به راحتی نخواهد بود، تصمیم‌گیری به عهده ستاد‌های استانی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرمز شدن شهر‌ها نتیجه‌ی تصمیم گیری‌های سلیقه‌ای نیست؟، اظهار کرد: افزایش ابتلا در کنار واکسیناسیون وجود دارد و البته افزایش میزان فوتی‌ها به اندازه پیک‌های گذشته نیست. این موضوع را در نظر بگیرید که وقتی دانش‌آموزان و دانشجویان مدت زیادی از فضای آموزشی دور می‌شوند، تبعات درازمدتی خواهد داشت. در هر مدرسه اگر تعداد مبتلایان افزایش یابد با گزارش به ستاد کرونای استان، تصمیم‌گیری با توجه به میزان شیوع تغییر خواهد کرد. توجه کنید که مدت زمان قرنطینه در اُمیکرون کمتر است و مدت آن ۵ روز است پس میزان غیرحضوری شدن مدارس هم مدت کمتری است.

او درباره کارمندان مبتلا به بیماری نیز بیان کرد: تصمیم جدیدی برای مرخصی کارمندان مبتلا به اُمیکرون گرفته نشده است و ما همان ۵ روز را در نظر می‌گیریم البته در صورتی که علائم ادامه داشته باشد تا ۵ روز دیگر هم قابلیت اضافه شدن مرخصی وجود دارد. ۵ روز قرنطینه و ۵ روز برقراری حفاظت جدی ضروری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
از سر خودشون باز کردن انداختن گردن استان که فردا مدعی باشن. الان که همه مردم کرونا گرفتن تازه یادشون افتاده درباره تعطیلی مدارس تصمیم بگیرن. یعنی از مسوولین ما بیسوادتر و بی خاصیت تر خدا نیافریده
فوتی‌ها به اندازه‌ی پیک‌های قبلی نیست؟؟!!!
لطفا منحنی را در همین تابناک عزیز ملاحظه فرمایید. می‌بینید که موج اخیر از نظر تعداد فوتی فقط از موج قبلی عقب‌تر است که البته با توجه به سربالایی بودن به آن می‌رسد و موج‌های پیش از آن را نیز همین الآن پشت سر گذاشته است. مگر جان بچه‌های مردم بازیچه‌ی آزمون و خطاهای شما است؟
به سخنگو بگویید بهداشت جهانی حرفش رو پس گرفته و ۵ روز نه بلکه قرنطینه فرد مبتلا را ۱۴ روز اعلام کرده . واقعا که طرف تو ستاد کرنای کشوره بعد هنوز خبر نداره!!! فاتحه همچی رو باید خوند
در وضع کنونی جان بچه هایمان از هر چیزی مهمتر است چرا کا دانش آموزان میتوانند ناقل این بیماری به منازلشان باشند پس زحمات تدریس غیر حضوری را که بیشتر بر عهده ی خانواده ها میباشد را به جان می خریم و با توکل به خدا و با درایت و آگاهی مسولین محترم ان شا ال.. از این پیک هم عبور مینماییم خدا کریم و بزرگوار است .
یه مشت نابلد کار نشستن نمیفهمن که ملتی درگیر هم بشن مراجعه نمیکنند برای تست که ملاک مثلا آقایان هست
بخدا دوهفته قبل تعطیلات عید تا دو هفته بعد تعطیلات عید حداقل مدارس رو تعطیل و ادارات رو به حداقل برسونن بخاطر ایام ماه مبارک شرایط مساعدی به وجود بیاد.
وگرنه همین که هست هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل