بازدید 10374
خبر

مشاور عالی عزیزی‌خادم استعفا داد

غلامرضا رفیعی، مشاور عالی حقوقی فدراسیون فوتبال رسما از سمت خود استعفا داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵ 18 February 2022

یکی از چهره‌های کلیدی فدراسیون فوتبال در دوران ریاست عزیزی خادم که بیشترین نقش را در تشدید اختلاف او با هیات‌رئیسه داشت، امشب از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که برخی از اطرافیان و نزديکان عزیزی‌خادم معتقد بودند که تصمیم هیات رئیسه در مجمع فدراسیون فوتبال مورد تأیید و تصویب قرار نمی‌گیرد، اما نزدیک ترین چهره به شهاب الدین عزیزی‌خادم به شب نرسیده ، جایگاه جنجالی خود را تحویل داد و کنار کشید تا با حکم برکناری سرپرست جدید فدراسیون فوتبال مواجه نشود.

کاری که خود عزیزی‌خادم باید قبل از برکناری انجام می‌داد اما احتمالا با مشاوره همین جمع پرحاشیه، از استعفا سر باز زد و حاصلش این شد که هیات رئیسه با استفاده از حق قانونی خود وی را کنار گذاشت.

مشاور عالی عزیزی‌خادم استعفا داد

استعفای غلامرضا رفیعی که موضع تندی علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و مجلس شورای اسلامی گرفته بود، نشانگر ناامیدی طیف نزدیک به عزیزی خادم از نجات او در مجمع اردیبهشت ماه فدراسیون است.

رفیعی در متن این پیام نوشت: "اگرچه کمیته محترم استیناف فدراسیون فوتبال دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون در مورد محرومیت اینجانب را لغو کرده است، اما اینجانب مراتب خاتمه همکاری ام با فدراسیون فوتبال را رسما به فدراسیون اعلام کرده ام. توفیق هیات رئیسه فدراسیون در خدمت به فوتبال کشور را از خداوند منان مسئلت دارم. توجه داشته باشید که این همان کمیته استیناف و رکن قضایی مستقلی است که حکم نهایی و قطعی پرونده "سایپا-پیکان"، "پرونده گل گهر" را صادر کرده و CAS حکم کمیته استیناف را تایید کرده است. این همان کمیته استیناف و رکن قضایی مستقلی است که دیروز در "پرونده مهرداد سراجی" و "پرونده اینجانب" اقدام به صدور رای کرده است. امیدوارم باشگاه گل گهر هم در CAS اقدام به دعوا کند."

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان