بازدید 19655
۴

نظر ۵ مرجع تقلید درباره چک کردن گوشی همسر

با وجود اینکه برخی از همسران ادعا می‌کنند در زندگی مشترک رعایت حریم خصوصی معنایی ندارند. اما نظر مراجع تقلید با این افراد متفاوت است. به نظر آن‌ها تلفن همراه جزو وسایل شخصی هر فرد به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 17 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، همان طور که ازدواج با کسی که به او علاقه‌مند هستید قرار است به زندگی شما رنگ و بویی از آرامش و عشق بدهد، رعایت حریم خصوصی و حفظ فردیت هم کماکان همین نقش را باید در زندگی مشترک ایفا کند.

ازدواج به معنی ایجاد محدودیت برای زوج‌ها نیست. هیچ‌کس نمی‌تواند این ادعا را داشته باشد که زوج‌ها به هیچ عنوان نباید حرف‌های ناگفته داشته باشند. چه بسا گاهی برخی از همین حرف‌های نگفته باعث تحکیم بنیاد خانواده شود و این به شرایط زوج‌ها و زندگی خصوصی‌شان ارتباط مستقیم دارد. امروزه مجموعه‌ای از رد و نشان‌های معاشرت‌های روزمره در گوشی تلفن‌مان به راحتی قابل دسترس است. اما آیا به بهانه همسر بودن می‌توانیم بدون اجازه طرف مقابلمان از جزئیات این گفتگوها و معاشرت‌ها باخبر شویم. در قرآن کریم و آداب و روایت‌های اسلامی همواره پرهیز از تجسس به ما گوشزد شده است. حال می‌خواهیم بدانیم که این پرهیز درباره همسر نیز مطرح است یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
نظری درباره دزدی تدارید
اینو که خودمون میدونیم نیاز به مراجع عظام نبود!!!
ما که هر شب زنمون تموم اطلاعات گوشی رو میخونه و یه بک آپ هم توی گوشی خودش از اطلاعات گوشی من نگه میداره
یعنی این رو هم باید از مراجع تقلید سوال کرد ؟؟ !! اونوقت ادعا میکنیم تودنیا جزو باهوش ترین ها هستیم !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها