بازدید 6921

عامل قتل شهید رنجبر پای میز محاکمه

کد خبر: ۱۱۰۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 14 February 2022

کیفرخواست پرونده عامل شهادت جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، پس از گذشت ١٠ روز از این جنایت در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز صادر شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس، صبح دیروز در تشریح این خبر گفت: اتهامات وارده به این متهم، مباشرت در قتل شهید سرهنگ علی‌اکبررنجبر، سرقت اسلحه سازمانی مرحوم و ایراد ضرب و جرح عمدی به سرباز وظیفه است.

پس از تکمیل تحقیقات و روند مصرح در قانون آیین دادرسی کیفری صبح دیروز پرونده با صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت مناسب اجازه ندادیم حواشی و جوسازی‌ها در روند تحقیقات پرونده تأثیر داشته باشد، گفت: تحقیقات و تکمیل روند قانونی در دادسرا به‌صورت شبانه‌روزی و به قید فوریت و البته دقت بالا انجام شد.

موسوی از تعیین وقت رسیدگی دادگاه در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت موازین شرعی و قانونی خبر داد و اظهارامیدواری کرد: در صورت نبود موانع قانونی این دادگاه ظرف روزهای آتی به‌صورت علنی برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوم علی‌اکبررنجبر شامگاه ۱۳بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از سوی این مرد جنایتکار به قتل رسید و متهم در کمتر از ۴۸ساعت دستگیر و برای انجام روند قانونی و تعیین مجازات به مقامات قضایی استان تحویل شد که پس از گذشت ١٠روز تحقیقات اولیه در دادسرا به اتمام رسید و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست