پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۵ بهمن

بورس امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ سرخ پوش به کار خود پایان داد. شاخص‌ها در روز جاری همگی نزولی بودند. در گفتگو با علی عبارسیان از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 13 February 2022

به گزارش بورس تابناک،  بورس امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ سرخ پوش به کار خود پایان داد. شاخص‌ها در روز جاری همگی نزولی بودند و شاخص کل اُفت ۰.۶۳ درصدی را تجربه کرد و به سطح یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۲۴ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با اُفت منفی ۰.۴۴ درصدی به سطح ۳۲۴ هزار و ۸۶۶ واحدی تنزل کرد.  

ارزش معاملات در روز جاری ۲۸ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال به ثبت رسید و دوباره خروج پول حقیقی از بازار اتفاق افتاد.  

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

علی عباسیان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: با توجه به ارزنده بودن سهام هم از دید تکنیکال و هم از دید بنیادی خریداران کمی فعال‌تر شده اند، ولی از سوی دیگر ترس ناشی از عواملی، چون دستکاری شاخص، دستکاری قیمت سهام، تصمیمات شبانه و عدم نظارت درست مانع از رشد قیمت‌ها می‌شود و لذا دو دل بودن سهامداران کاملا مشهود است.

وی افزود: شاخص کل حمایت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد که حمایت خیلی مهمی بود را به راحتی شکست و الان نزدیک این ناحیه حالت رنج به خودش گرفته است.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: خریداران با توجه به ارزنده بودن سهام میخرند، ولی فروشندگان ترس پولبک به این ناحیه و افت بیشتر را متصور هستند. با توجه به معاملات امروز و تحرکات بازار در صورت نبود خبری خاص انتظار می‌رود فردا دوشنبه اوایل بازار، بازاری منفی رو شاهد باشیم، چون شاخص کل در حساس‌ترین نقطه تکنیکالی خودش قرار دارد. یک حرکت نسبتا پرقدرت به بالا و یا پایین می‌تواند تکلیف بازار را روشن کرده و ادامه همان روند را داشته باشیم.

عباسیان در انتها گفت: از دید بنیادی هم با توجه به اخبار مختلفی از جمله تهدید روسیه به حمله به اوکراین قیمت‌های کامودیتی‌ها افزایشی شده و این افزایش قیمت به طبع می‌تواند منجر به رشد برخی سهام بورس ایران از جمله پالایشی‌ها شود. ولی متاسفانه بازار بورس ایران به خبر‌های خوب واکنش خوبی نشون نمیدهد و بازهم تاکید می‌کنم ترس عامل اصلی این امر می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم