ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ بهمن ماه چقدر شد؟

شاخص بورس امروز ۳۸ واحد افت داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید، در روز افت اندک شاخص کل، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
کد خبر: ۱۱۰۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ 12 February 2022

به گزارش بورس تابناک، شاخص کل بورس تهران که معاملات امروز را مثبت آغاز کرد، در جریان معاملات بورس امروز ۲۳ بهمن، اکثر نماد‌ها روندی نوسانی داشتند و در پایان معاملات شاخص بورس سرخپوش شد، بورس امروز ۳۸ واحد افت داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید.

امروز نماد‌های فارس، فملی، ومعادن، حکشتی، کگل، شبندر و خپارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد‌های فولاد، وبملت، نوری، خودرو و وتجارت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.
نماد‌های بانکی‌ها و خودرو و خساپا امروز با افزایش فشار فروش مواجه بودند و نیمی از نمادهای سبد سهام عدالت مثبت و نیمی منفی معامله شدند، به همین دلیل ارزش سهام عدالت با رشد اندک معاملات امروز را به پایان رساند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۶۶۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۰۶ درصد معادل ۶ هزار و ۲۲۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۱۹۹ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ بهمن ماه چقدر شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار