بازدید 13377

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۳ بهمن/ ۱۳۳ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۷ میلیون و ۳۳۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۳۴۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 12 February 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۱ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۶۳ دوز اول و ۵۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۲۴۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۷۹۵ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۳۰۲ دوز واکسن در ایران که ۲۲۳ هزار و ۷۷۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»، بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲ هزار و ۷۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۵۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۳ هزار و ۵۷۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۷۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۳۴۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۵ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۵۴۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و صفر شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۷ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
حتی چین هم به قرص کرونای فایزر اجازه استفاده داد!! تبریک می‌گویم به مخالفان بهداشت مردم ایران که تا به این لحظه با مرگ صدها هزار نفر وظیفه شان را به خوبی در قبال مردم انجام داده اند
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
فعلا که وضع ایران به مراتب بهتر از آمریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
پاسخ دهنده که وضع ایران را بهتر از آمریکا اعلام کرده ای اگر آمار حقیقی باشد وضع ایران به تناسب جمعیت از آمریکا خرابتر است
آمارمبتلا رادر متن 6780000 ولی درجدول صفحه نخست 6919000 نوشته اید .دیروزهم همینطوربود.لطف کنید دراین مورد دقت کنید.البته من به سایتهای دیگرنگاه کردم 678 رانوشته بودند ظاهرا جدولتون اشکال داره. باتشکر
چطور ممکن تعداد شهرهای قرمز و بستری شده ها زیاد می شود ولی امارمبتلایان ثابت و گاها مثل امروز کاهشی است
دست بردن به آمار هم حدی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
جمعه ها آمار کم هست چون خیلی جاها تعطیله آمارشون نمیاد
متاسفانه در این دو سال نقش منفی افرادی که در لباسی غیر از پزشکی بودند و با دخالتشان در امر طبابت و سنگ اندازی که در مسیر واردات واکسن داشتند بسیار مشهود بود و با همین کارشان فاجعه افریدند
متاسفانه به دليل كمبود كيتهاي تشخيص اميكرون ، آمار ابتلا روزانه به بيش از سي چهل هزار نفر ، گزارش نخواهد شد.
با مردم صاقانه سخن بگوييم.
مسئولين شفاف، گفتمان شفاف ، فساد ستيز و .............
یا رنگ هاتون مشکل داره یا آمارهاتون دروغه. مگه شما مسلمان نیستید؟
پیک نیامده جمع شد. از برکات ۲۲ بهمن و انقلاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کم نشده جمعه ها به دلیل تعطیلی ادارات همیشه آمارها کم هست از دوشنبه بعد بعد باز زیاد میشه
همین جور الکی روزانه یک چیزی اعلام می‌کنند تا رفع تکلیف شده باشه! روی نمکی سفید
ماسک بزنید فاصله اجتماعی را رعایت کنید رفت و آمدهای فامیلی را کنار بگذارید فقط برای موارد ضروری از خانه خارج شوید
من مبتلا شدم فقط هم سر کار می رم سردرد و گلو درد ازاردهنده است از همکاران مبتلایی که بعد از ۵ روز سر کار حاضر شدن گرفتم
لطف کنید و قرص ضد کرونا،داروی پاکسلووید(فایزر) یا مرک را وارد کنید و داستان ساخت داخل را تکرار نکنید تا جان عزیزانمان به خطر نیفتد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ظاهرا مردم شریف آمریکا به این قرص ها نیازمندترند
میدونید چرا آمار مبتلایان پایینه چون وزیر بیسواد بهداشت دستور داده به هیچ عنوان پی سی آر گرفته نشه و هرکی با علائم مراجعه کرد فقط دارو و استراحت براش تجویز بشه.بالاخره آمار باید بیاد پایین دیگه.متاسفم برای این افرادی که به عنوان وزیر سرکار هستند
اینایی که میگید آمار دروغه، مجبورید هر روز بیایید مطلب مربوط به آمار رو بخونید و نظر بدید؟
خب دروغه دیگه چیکارش دارید، خوددرگیری دارید والا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار