بازدید 4465

مدارس شهر‌های قرمز و نارنجی کرمانشاه غیرحضوری شد

مدارس شهر‌های قرمز و نارنجی استان کرمانشاه برای یک هفته دیگر غیرحضوری شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ 11 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهر‌های نارنجی و قرمز استان کرمانشاه تا پایان هفته آینده (۲۹ بهمن ماه) به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی می‌باشد.

رضا شیرزادی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه در خصوص جزییات نحوه فعالیت مدارس در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان کرمانشاه، کلاس‌های درس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق شهری در وضعیت قرمز و نارنجی از فردا (۲۳ بهمن) به مدت یک هفته غیرحضوری و در بستر فضای مجازی " شبکه شاد"خواهد بود.

شیرزادی اضافه کرد:در مناطق قرمز و نارنجی کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در مناطق روستایی کم جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری برپا می‌شوند.

شیرزادی با بیان اینکه در مدارس مناطق با وضعیت زرد استان کلاس‌های درس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت گروه بندی شده در مدارس با تراکم بالای دانش آموزی به صورت حضوری برپا میشوند، گفت: در صورتی که در مدرسه‌ای دانش آموزان بیش از یک کلاس علائم کرونا داشته باشند، با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: آموزش در مدارس مناطق با وضعیت آبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری خواهد بود.

شیرزادی یادآور شد: ملاک وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان‌ها (زرد، نارنجی و قرمز) مطابق اعلام رسانه‌های رسمی خواهد بود.

وی تاکید کرد: حضور عوامل اجرایی مدرسه در مدارس جهت پاسخگویی به دانش آموزان، والدین و ارباب رجوع در روز‌های هفته الزامی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر