بازدید 6791
۷

نمایندگان از انتشار حقوق خود مستثنی شدند؟

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس گفت: طبق برنامه ریزی هیئت رئیسه مجلس، بررسی لایحه از روز (یکشنبه اول اسفند ماه) در جلسه علنی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 10 February 2022

 

به گزارش تابناک از تسنیم، رحمت‌الله نوروزی عضو هئیت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، از پایان بررسی لایحه دخل و خرج دولت در سال آینده در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: روز گذشته آخرین جلسه کمیسیون برگزار و جمع‌بندی نهایی در این زمینه انجام شد.

وی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده نیز هیئت‌رئیسه کمیسیون جداول مربوط به بودجه سال آینده را نهایی خواهد کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس تصریح کرد: نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا لایحه بودجه را ارزیابی و پیشنهادات خود را جهت طرح در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس کنند.

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس اضافه کرد: طبق برنامه ریزی هیئت رئیسه مجلس، بررسی لایحه از روز (یکشنبه اول اسفند ماه) در جلسه علنی آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی درخصوص مصوبه این کمیسیون برای مستثنی شدن نمایندگان از انتشار حقوق خود، گفت: کمیسیون تلفیق چنین مصوبه‌ای نداشته و نمایندگان موظف به بارگذاری فیش حقوقی خود در سامانه‌ای که در این زمینه وجود دارد هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
نمایندگان همه هزینه های زندگی مسکن خودرو و ماموریت داخل خارج و هزاران مزیت دیگر
را از بیت‌المال دریافتت میکنند حقوق نمایندگان اقلا چندین برابر فیش شان هست مردم عادی حقوقشان کفاف هزینه ها را نمی‌دهد مرگ بر آمریکا مردم ایران را کشت دست برنمی‌دارند ؟!!!
خیلی هم بیخود کردند خودشان را جدا کردند مخالفم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
حداقل اطلاع رسانی کنند تا ببینیم در قبال کارهای ۲۴ ساعته چه دریافتی دارند،، تا اگر زیر خط فقر بود مرم اعتراض نمایند
از قدیم هم گفته بودند(قانون مال ضعیفان) است. صاحبان منصب و قدرت از شمول آن خارج اند. همه باید فیش حقوقی خود را شفاف سازی کنند غیر از (کسانی که این قانون را به تصویب رسانده اند)!!!
به خدای بزرگ پناه می بریم....
نماینده ها میگن مرگ خوبه برای همسایه
خیال کردن ملت نفهمند
مقامات از نماینده به بالا به دلیل دسترسی به رانت اطلاعاتی حقوقشان در مقابل سایر درامدها هیچ است
این راه درستی نیست و به نتیجه نمیرسه چرا باید کسی حقوقش را اعلام کنه؟ باید کار را از ریشه و اساسی حل کرد تا کسی نتونه سو استفاده کند این هم امکان پذیره من از 2006 تو چین هستم 2006 سیتم فاسد بود رشوه بود و رانت الان دیگه نمیشه. حتی همون کارمند جز هم توسط ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار میگیره و در اکثر موارد دیگه کسی کسی را نمیبینه و آنلاین هست.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی