ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

سهام عدالت در جریان داد و ستد‌های امروز توانست ارزش خود را حفظ کند. در روزی که شاخص کل بورس تنها ۰.۲۴ درصد رشد کرد، ارزش سهام عدالت نیز ۰.۲۸ درصد رشد را تجربه کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ 09 February 2022

به گزارش بورس تابناک،  شاخص کل بازار بورس اوراق بهادار تهران آخرین روز کاری خود را در هفته جاری با رشد ۳ هزار و ۴۵ واحدی به اتمام رساند و به رقم یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۱۹ واحد رسید.
نماد‌های تأثیرگذار در شاخص امروز نماد فارس با رشد ۱۲۹۲ واحد و معدن با رشد ۶۵۱ واحد، فولاد با کاهش ۴۳۹ واحد، خودرو با رشد ۳۰۱ واحد بود.
همچنین نماد‌های پرتراکنش شامل نماد‌های کیماتک، خودرو، فملی، خساپا، شتران، انرژی ۳ و فولاد بودند
ارزش سهام عدالت در روند معاملات امروز که شاخص روند صعودی را تجربه کرد، رشد داشت. نماد‌های شاخص‌ساز که در سبد سهام عدالت هستند در جریان معاملات امروز روند مثبتی داشتند و نه تنها به صعود شاخص بلکه به افزایش نرخ سهام عدالت کمک کردند، هرچند که این افزایش اندک بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۴۴۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۲ درصد معادل ۲۹ هزار و ۲۶۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۴۶۵ تومان رسیده است.

رشد اندک ارزش سهام عدالت در آخرین روز کاری هفته
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

رشد اندک ارزش سهام عدالت در آخرین روز کاری هفته
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی