بازدید 11820

آتش‌سوزی ۷ لنج تجاری در اسکله صیادی عسلویه

در جریان آتش‌سوزی در اسکله نخل‌تقی شهرستان عسلویه ۷ شناور لنج تجاری ۱۰۰ درصد در آتش سوخت.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 08 February 2022

به گزارش «تابناک»، معاون فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با اشاره به آغاز آتش‌سوزی در اسکله نخل‌تقی این شهرستان اظهار داشت: حریق ساعت ۳:۱۷ دقیقه بامداد امروز رخ داد که عملیات اطفا حریق بلافاصله آغاز شد.

علی رحمانی با اشاره به اعزام تیم‌های آتش‌نشانی به محل وقوع حادثه تصریح کرد: ماشین‌های آتش‌نشانی شهرداری نخل تقی، بیدخون، عسلویه، پتروشیمی پردیس به اسکله نخل تقی اعزام شدند که پس از ۴ ساعت تلاش، آتش ساعت ۹ صبح امروز مهار و خاموش شد.

وی عمق کم حوضچه اسکله نخل تقی را یک مشکل اساسی دانست و بیان کرد: این مهم سبب شد شناور آتش‌خوار اداره بندر و دریانوردی نتواند در مهار آتش مشارکت کند.

وی خاطر نشان کرد: شناور آتش‌خوار نقش مهمی در مهار آتش در اسکله‌ها دارد، ولی عمق دریا باید حداقل بالای ۷ متر باشد که اسکله نخل تقی با عمق کم اجازه اعزام شناور آتش‌خوار برای خاموش حریق یاد شده نداد.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری عسلویه با بیان اینکه در حادثه آتش سوزی اسکله نخل تقی به کسی آسیب نرسید افزود: متأسفانه در این حریق ۷ شناور تجاری و باری لنج به‌صورت ۱۰۰ درصد در آتش سوخت.

رحمانی شدت وزش باد را عامل شعله‌ور شدن آتش دانست و تصریح کرد: با تلاش انجام شده لنج‌های دیگر برای جلوگیری از آتش‌سوزی در آنها، به خارج از اسکله نخل تقی هدایت شدند.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری عسلویه از اختصاص اعتبار برای لایروبی اسکله نخل تقی خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای لایروبی و افزایش عمق اسکله نخل تقی اختصاص یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل