بازدید 6476
۷

رفع تصرف بیش از ۱۰ کیلومتر از سواحل جزیره قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف مساحتی بالغ بر ۱۰ کیلومتر از سواحل جزیره قشم و تخریب دیوار ویلاهای دولتی برای حفظ حریم ۶۰ متری دریا با هماهنگی دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 08 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف مساحتی بالغ بر ۱۰ کیلومتر از سواحل جزیره قشم خبر داد.

مجتبی قهرمانی با اشاره به ابلاغ ۲۷ دیماه رئیس دستگاه قضا در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال و دستور ۸ بهمن رئیس جمهور در مورد مبارزه با متعدیان به منابع طبیعی اظهار داشت: در همین راستا دیوارهای ویلاهای دولتی و سازه‌های اطراف آن نیز با هماهنگی و درخواست سازمان منطقه آزاد و برای حفظ حریم ۶۰ متری دریا تخریب شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم در محل و به صورت مشترک بین دستگاه قضائی و منطقه آزاد و دستگاه‌های وابسته به دولت اجرا شده است خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های متولی، روند رفع تصرفات از اراضی ساحلی جزیره قشم همچنان ادامه دارد و زمین‌های آزادسازی شده از دست افراد حقیقی و نهادهای دولتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از دستگاه‌های دولتی و حکومتی که داوطلبانه اقدام به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز از بستر و حریم دریا نموده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و به آن دسته از دستگاه‌هایی که تاکنون برای اعمال قانون در این زمینه اقدامات مقتضی را انجام نداده‌اند تذکر جدی داد که در اسرع وقت نسبت به رفع موانع خودساخته در حاشیه سواحل اقدام نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
دورود بر مدیران انقلابی.
نه مدیران دور سفره انقلاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خوب اینا همش شو اجرا کردنه چرا باید اجازه میدادن اونم با این وسعت مگر اینا که الان دستوراین کا رو دادن کجا بودن تا به حال
عالیه دمتون گرم
به نظر من عدد 60 متر خیلی مقدار کمیه و حریم دریا حداقل باید به 200 تا 500 متر برسه. معنی نداره یه عده اراضی ملی و دریاها رو اختصاصی بکنن
خبرنگار هنوز نمیدونه مساحت واحدش کیلومتر مربع است نه کیلومتر!!! حداقل میتونست بگه مسافتی به طول....
واقعا جای تأسف است، با پول بیت المال ساخت و ساز غیر قانونی میکنند و باپول این مردم بدبخت ویران ( بخوانید آزاد سازی !) . بدون اینکه بانیان وضع موجود مورد بازخواست و محاکمه قرار گیرند. بعد هم عده ای به این قضیه کف می زنند. اگر مرد عمل هستید عوامل این پروژه را که در ساخت و ساز و صدور مجوز دخیل بوده اند و خسارت میلیاردی به بیت المال وارد کرده اند را محاکمه کنید !
رابین هود درست میکنن و گرنه تمام مهر پای مدارک مال خود دوستان هستش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار