بازدید 6187

مرگ هولناک کودک 3 ساله و پدر 50 ساله

کد خبر: ۱۱۰۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 07 February 2022

اجساد مفقودین سقوط پراید به داخل رودخانه در ساری پیدا شد.

به گزارش ایرانا، بخشدار کلیجان رستاق ساری گفت: اجساد دو سرنشین یک دستگاه پراید که شنبه‌شب گذشته پس از سقوط به داخل رودخانه در محور ساری - تاکام مفقود شده بودند، پس از ۱۶ ساعت جست و جو پیدا شده است.آرمان قلی نژاد عصر دیروز افزود: جسد کودک سه ساله پس از ۱۴ ساعت و مرد ۵۰ ساله که پدرش بود پس از حدود ۱۶ ساعت پیدا شده است.

وی با ا ظهار این که جست و جو از ساعت ۲۲ شنبه شب گذشته شروع شده بود، ادامه داد: به دلیل شدت و سرعت جریان آب ناشی از بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته و همچنین گل آلود بودن آب، اجساد این قربانیان با فاصله زیاد از محل حادثه پیدا شد.

او گفت: علاوه بر همکاری و مشارکت ناجیان غریق و ماموران آتش نشانی شهر ساری، اهالی روستاهای اطراف هم از زمان وقوع حادثه در صحنه حضور یافتند و در جست و جو و یافتن اجساد کمک کردند.

بر اساس این خبر، طبق اعلام رسمی اورژانس مازندران، یک دستگاه خودروی پراید حوالی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه شب با سه سرنشین در محور تاکام بعد از روستای «سرکت» نبش پیچ به رودخانه حاشیه این جاده سقوط کرد که یک خانم ۴۰ ساله زخمی و با کمک اهالی و دیگر نیروهای امدادی از داخل آب خارج شد و پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان بوعلی سینای شهرستان ساری انتقال یافت و تا عصر دیروز دو سرنشین دیگر آن مفقود بودند که سرانجام پیکرهای آنان کشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار